پسر مسی کدام گل پدرش را بیشتر دوست دارد؟

پسر مسی کدام گل پدرش را بیشتر دوست دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به آخرین سالهای فوتبالش نزدیک می شود و خیلی ها دوست دارند که بدانند که چه کسی جای او را می گیرد.

به گزارش فوتبالی، برخی از هواداران مسی تصور می کنند که فرزندانش بتوانند جای او را بگیرند. در حقیقت تیاگو که در حال حاضر در آکادمی اینتر  میامی توپ می زند، امید زیادی دارد تا روزی به تیم بزرگسالان بارسلونا برسد و به همین خاطر می گوید که رویایش این است که بتواند کنار لامین یامال بازی کند!

در حالی که لیونل مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا حضور دارد، این رزوها پسرش تیاگو در مسابقات لالیگای ایندگان در اورلاندو با پیراهن اینتر میامی شرکت می کند.  تیاگو در دو بازی مقابل سوسیه داد و بارسلونا درخشش چندانی نداشت اما مصاحبه اخیرش حسابی وایرال شده است. 

تیاگو در مورد روند فوتبالش می گوید :" از این که بازی کنم بیش از دیدن بازی پدرم استرس می گیرم. پای چپم زیاد قدرتمند نیست. آینده؟ دوست دارم که برای تیم ملی آرژانتین بازی کنم و هیچ راهی وجود ندارد که در تیم ملی اسپانیا بازی کنم." 

وی در مورد زیباترین گلی که از پسرش دیده هم صحبت کرد:" زیباترین گل پدرم همان گلی بود که با ضربه سر مقابل یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا زد." و در پایان صحبت هایش در مورد  رویاهایش صحبت کرد:" دوست دارم که روزی در کنار لامین یامال بازی کنم." 

4125