چلسی قصد تمدید با ستاره انگلیسی خود را دارد

چلسی قصد تمدید با ستاره انگلیسی خود را دارد

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی تغییر موضع داده و قصد دارد با کانر گلگر هافبک ملی پوش انگلیسی خود برای تمدید قرارداد مذاکره کند.

 به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به دلیل نیاز به سود خالص از بازیکنان آکادمی خود قصد فروش کانر گلگر را داشت، طبق شنیده‌ها تغییر موضع داده و قصد تمدید قرارداد این هافبک را دارد.

 به گزارش مت لاو خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، بین گلگر و چلسی تغییرات جدیدی رخ داده است و حالا آبی‌ها قصد تمدید قرارداد با ستاره خود را دارند و منتظر هستند تا پس اتمام یورو با گلگر صحبت کنند. با توجه به اینکه کانر گلگر در چلسی خوشحال است می‌توان نتیجه مثبت را از این اتفاق پیش بینی کرد. 

 در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر معاوضه گلگر با دوران مهاجم استون ویلا شنیده شد اما به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی گلگر در حال حاضر در مذاکرات بین چلسی و استون ویلا برای جان دوران حضور ندارد. تاتنهام نیز یکی دیگر از باشگاه‌های خواهان کانر گلگر بود اما با توجه به شرایط می‌توان احتمال داد که او در استمفوردبریج خواهد ماند.

 کانر گلگر ۲۴ ساله در فصل گذشته یکی از مهره‌های اصلی ترکیب چلسی بود و عملکرد خوبی داشت. او پس از انجام ۵۰ بازی در تمامی رقابت‌ها آمار ۷ گل و ۹ پاس گل را ثبت کرد. 

۱۴۲۸