بارسلونا فقط به یک شرط می‌تواند مهاجم برزیلی را حفظ کند

بارسلونا فقط به یک شرط می‌تواند مهاجم برزیلی را حفظ کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در زمستان گذشته به بارسلونا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت گاوی به بارسلونا اجازه داد تا این بازیکن را از لیست خارج کند و مهاجم 19 ساله اتلتیکو پارانائنزه را به جای او در لیست قرار بدهد. روکه شش ماه فرصت داشت که با بارسلونا هماهنگ شود. او پیش از حضور در بارسا با مصدومیت مواجه شده بود و ژاوی نیز فرصت های زیادی در اختیارش قرار نداد. ال تیگرینیو حالا می خواهد که در اردوی پیش فصل زیر نظر هانسی فلیک تمرین کند و بعد از آن در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

بارسلونا برای خرید روکه 31+30 میلیون یورو هزینه کرده و حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است اما با وجود آن که دکو و فلیک روی این بازیکن به عنوان ذخیره روبرت لواندوفسکی در فصل آینده حساب باز کرده اند، بارسا ممکن است که به علت مشکلات مالی و رعایت قوانین فیرپلی مالی نتواند اسم روکه را در لیست فصل آینده اش ثبت کند آن هم در حالی که این بازیکن تا سال 2031 با کاتالان ها قرارداد دارد. 

روکه دستمزد بالایی دریافت نمی کند (کمتر از سالی سه میلیون یورو) اما قسط های خرید او از پارانائنزه هم توسط لالیگا در جدول فیرپلی مالی ثبت می شود. بارسا در ابتدا باید گاوی و بالده را به لیست اضافه کند و بعد از آن نام ویتور را به لیست اضافه کند. 

موندودپورتیوو گزارش داده است که روکه فقط در صورتی می تواند در لیست بارسلونا قرار بگیرد که یکی از بازیکنان این تیم فروخته شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، کاتالان ها مجبور می شوند که بازیکن برزیلی را قرض بدهند و از یکی از بازیکنان آکادمی به عنوان ذخیره لواندوفسکی استفاده کنند. 

در صورت فروش روکه به نظر می رسد که فران تورس بتواند در پست مهاجم کاذب بازی کند. مارک گویو  و پائو ویکتور نیز گزینه های موجود در آکادمی هستند. البته بارسا شرایط خرید آیوزه پرز را هم زیر نظر دارد.

4125