حضور پدیده عراقی در تمرین پیش فصل بارسلونا قطعی شد

حضور پدیده عراقی در تمرین پیش فصل بارسلونا قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک اولین تصمیم را در مورد بازیکنان آکادمی در زمینه حضورشان در اردوی پیش فصل بارسلونا گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد در روز شنبه گزارش داد که نوح درویش بازیکن عراقی - آلمانی قطعا در اردوی پیش فصل بارسلونا حضور خواهد داشت. در حقیقت به نظر می رسد که فلیک به این بازیکن که در بارسا اتلتیک توپ می زند، امید زیادی دارد. 

نوح درویش در ماه دسامبر توانست با تیم ملی آلمان به قهرمانی جام جهانی زیر 17 سال برسد و یکی از ستارگان این مسابقات بود. این هافبک در هفت بازی خود دو گل زد و سه پاس گل داد و نمایش درخشانی داشت. 

بازیکن عراقی الاصل در اولین فصلش در بارسا اتلتیک 21 بازی انجام داد که فقط در شش تایش  فیکس بود و یک گل زد. این بازیکن برخی بازیها را هم به علت حضور در جام جهانی از دست داده بود. این هافبک جوان  در تابستان گذشته با مبلغ 2.5 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد. درویش تا سال 2026 با کاتالان ها قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش یک میلیارد یوروست. 

در صورتی که درویش در اردوی پیش فصل بدرخشد، می تواند شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم بزرگسالان بارسا در طول فصل افزایش بدهد. هم زبان بودن او با فلیک نیز می تواند نقطه قوتی برایش به شمار برود.

4125