هواداران ساوتهمپتون به این دو دلیل قدوس را دوست دارند

هواداران ساوتهمپتون به این دو دلیل قدوس را دوست دارند

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تیم ساوتهمپتون از شایعه احتمال پیوستن هافبک تیم ملی ایران به تیمشان، استقبال کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعد از جدایی سامان قدوس از برنتفورد، شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به فوتبال سوئد مطرح شده بود، امروز یک سایت خبری مدعی شد که سامان احتمالا فصل آینده هم در لیگ جزیره توپ بزند و مقصد او تیمی نیست جز ساوتهمپتون که دوباره به لیگ برتر صعود کرده است.

در صفحه ایکس – توییتر سابق – SaintsExtra که اخبار مربوط به ساوتهمپتون را پوشش می‌دهد، هواداران تیم، از شایعه احتمال پیوستن سامان قدوس به تیمشان استقبال کرده‌اند.

البته که برخی از آنها، یا کلا سامان را نمی‌شناسند! یا اینکه به اصل خبر اعتماد ندارند منتها برای اکثریت کاربران این صفحه توییتری، حضور احتمالی قدوس در تیمشان، شایعه جذابی محسوب می‌شود.

نکاتی که باعث جذابیت این شایعه شده، یکی وضعیت قرارداد قدوس است که به عنوان بازیکن آزاد، کار مشتریانش را برای جذبش راحت خواهد کرد چرا که دیگر خبری از پرداخت پول رضایتنامه نخواهد بود.

از طرف دیگر، سامان نه تنها در خط میانی یک آچار فرانسه محسوب می‌شود و قابلیت بازی در همه پستها را به عنوان هافبک دارد بلکه می‌توان از او در خط حمله و حتی خط دفاع هم استفاده کرد و همین قضیه باعث شده که هواداران ساوتهمپتون، هیچ مشکلی با جذب احتمالی یک بازیکن چندپسته نداشته باشند.

حالا باید منتظر ماند و دید که قدوس برای فصل آینده پیراهن ساوتهمپتون را خواهد پوشید یا به تیم دیگری خواهد رفت.

1984