مهاجم تیم ملی فرانسه: من از امباپه زیباترم، شکل لاکپشت نینجا نیستم!

مهاجم تیم ملی فرانسه: من از امباپه زیباترم، شکل لاکپشت نینجا نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام مهاجم تیم ملی فرانسه با صحبت های اخیرش در مورد کیلیان امباپه، توجهات را جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، تورام در پاسخ به پرسشی در مورد امباپه در ابتدا با شوخی خطاب به خبرنگار گفت:" من را کیلیان صدا زدی؟ من از همه نظر از او زیباتر هستم. شکل لاکپشت نینجا نیستم! وقتی بچه بودم و به زمین تمرین فرانسه می رفتم، کیلیان به من می گفت که در ادامه دوران فوتبالم به مهاجم نوک تبدیل می شوم. حق با او بود. از زمان جام جهانی 2022 به بعد دیگر به کیلیان تردیدی ندارم. او بهترین بازیکن دنیاست."

تورام گفت که همکاری کردن با بازیکنی نظیر امباپه درون زمین ساده تر است و در ادامه بیان کرد:" همیشه سعی می کنم که درون زمین بهترین نمایش خود را داشته باشم. به ژیرو احترام می گذارم و این که بتوانم هر روز در کنارش تمرین کنم، افتخار می کنم." 

از سویی این مهاجم در مورد انگولو کانته نیز صحبت کرد:" او خارق العاده است. هر بار که در کنارش تمرین می کنیم، به خوبی درک می کنیم که یکی از بهترین هافبک های دنیاست. خوشحالیم که او را در کنار خودمان داریم."

تیم ملی فرانسه فردا در اولین بازی خود در یورو به مصاف اتریش می رود. این تیم در تلاش است تا طلسم عدم قهرمانی خود در یورو در دوره های اخیر را بشکند.

4125