پس از پیکان، نفت آبادان و فجرسپاسی؛ شهرداری ماهشهر هم خواهان جایگزینی با مس رفسنجان در لیگ برتر شد!

پس از پیکان، نفت آبادان و فجرسپاسی؛ شهرداری ماهشهر هم خواهان جایگزینی با مس رفسنجان در لیگ برتر شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از اتفاقاتی که در باشگاه مس‌رفسنجان رخ داد، خیلی از تیم‌ها مدعی سقوط این تیم به دسته‌های پایین‌تر و حضور خودشان در لیگ برتر هستند!

به گزارش فوتبالی، چند هفته قبل بود که بحث فساد در باشگاه مس‌رفسنجان مطرح شد، چند نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال بازداشت شدند و اعترافاتی نیز انجام دادند. حالا این فساد دامنه بیشتری گرفته و بحث داوری نیز به میان آمده است. به همین خاطر خیلی‌ها معتقدند باید مسئولان فدراسیون فوتبال با این قضیه برخوردی جدی انجام بدهند و باشگاه مس‌رفسنجان را تنبیه کنند.

یکی از این بحث‌ها سقوط می‌رفسنجان به لیگ‌های پایین‌تر است. گروهی ماجرای کالچوپولی را در ایتالیا پیش کشیده و مدعی‌اند مس‌رفسنجان هم باید مثل یوونتوس به دسته پایین‌تر برود و برای بازگشت به سطح اول دوباره از نو رقابت کند. همین مسأله در کنار واکنش برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین نمایندگان مجلس باعث شده تا بحث سقوط مس‌رفسنجان به لیگ یک یا دو جدی‌تر از همیشه مطرح شود.

با توجه به این مسأله خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ یک و حتی لیگ دو با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌اند تا بتوانند جایگزین مس‌رفسنجان در لیگ برتر شوند. پیکان و نفت‌آبادان مدعی پر و پا قرص جایگزینی هستند و معتقدند حق آنها است که در لیگ برتر حضور داشته باشند. همچنین در لیگ یک، فجرسپاسی که هم‌امتیاز با چادرملو بود و فقط به خاطر شکست در بازی رو در رو نتوانست مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند، خود را محق حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی در ایران می‌داند.

جالب‌تر از همه باشگاه شهرداری ماهشهر است. از وقتی شایعه سقوط مس‌رفسنجان به لیگ دو (دو دسته پایین‌تر) به وجود آمده، باشگاه شهرداری ماهشهر هم معتقد است جای این تیم باید با رفسنجانی‌ها تغییر کند. یعنی آنها که در پلی‌آف لیگ دو مغلوب شهرداری نوشهر شدند و نتوانستند راهی لیگ یک شوند، مدعی‌اند که باید در لیگ برتر جایگزین مس‌رفسنجان شوند. بلبشویی در فوتبال ایران به راه افتاده و در نهایت مشخص هم نیست آیا مس‌رفسنجان سقوط می‌کند و باشگاهی جدید جایگزینش می‌شود یا نه؟

7474