چلسی در اندیشه جذب مهاجم 28 ساله اشتوتگارت

چلسی در اندیشه جذب مهاجم 28 ساله اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی- سرهو گیراسی، ستاره این فصل باشگاه اشتوتگارت مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی امسال، خرید مهاجم هدف خواهد بود. آن‌ها در فصل گذشته از نبود یک مهاجم کلاسیک باکیفیت ضربه خوردند، چرا که توپ‌های زیادی را تبدیل به گل نکردند که اگر یک مهاجم تخصصی بود، می‌توانست خیلی ساده آن‌ها گل کند و پیروزی را به ارمغان بیاورد. نیکولاس جکسون، مهاجم جوان آبی‌ها نیز نشان داد هنوز پختگی لازم برای حضور در ترکیب اصلی چلسی را ندارد.

به همین خاطر مدیران باشگاه چلسی به دنبال یک تمام‌کننده تمام‌عیار هستند. پیش از این نام‌هایی همچون ویکتور اوسیمن، ویکتور گیوکرش و بنجامین سسکو در لیست خرید شیرهای شهر لندن حضور داشتند، اما به مرور زمان و بنا به دلایل مختلف، حضور این بازیکنان در چلسی منتفی شد. در حال حاضر، هیچکدام از نام‌هایی که گفته شد نزدیک به باشگاه چلسی نیستند.

به نقل از نشریه آلمانی بیلد، چلسی می‌خواهد برای جذب سرهو گیراسی، مهاجم آفریقایی باشگاه اشتوتگارت اقدام کند. این مهاجم 28 ساله فصل موفقی را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. مهاجم سابق باشگاه رن پیش از مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید هم قرار گرفته بود، اما مدیران روخی بلانکو در حال حاضر ترجیح می‌دهند آرتم دووبیک را در اولویت قرار دهند.

چلسی روملو لوکاکو را هم در اختیار دارد، اما سران باشگاه انگلیسی تصمیم دارند مهاجم بلژیکی خود را در همین تابستان به فروش برسانند. باید دید در نهایت چه کسی مهاجم اصلی آبی‌ها در فصل آینده خواهد بود؟

1428