حسین پورحمیدی از تراکتور جدا نمی‌شود

حسین پورحمیدی از تراکتور جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پست اینستاگرامی دیروز حسین پورحمیدی شایعه هایی را پیرامون آینده این دروازه‌بان ملی پوش ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در استراحت پس از پایان فصل به سر می‌برد اما پست اینستاگرامی دیروز این بازیکن ملی پوش باعث ایجاد شائبه هایی پیرامون آینده کاری وی در تراکتور و تبریز شده است.

دروازه‌بان ملی پوش تی‌تی‌ها با انتشار کلیپی از گلچین لحظات موثر خود در طول فصل گذشته، چنین نوشته‌ای زیر پست داشته است: «از تمامی مربیان و هم تیمی های خوبم و هوادارانی که در این مدت به من لطف داشتند، کمال تشکر را دارم. یا حق»

همین پست از پورحمیدی توسط برخی هواداران تراکتور در فضای مجازی به منزله خداحافظی وی تلقی شده اما پیگیری ها نشان می‌دهد که منظور پورحمیدی خداحافظی نبوده و وی صرفاً قصد تشکر و انتشار لحظاتی از خود در طول فصل داشته و حتی واژه‌ای هم در این زمینه به کار نبرده است.

پورحمیدی که قرارداد طولانی مدتی با تراکتور به امضا رسانده بود، دو فصل به صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت و این فصل در تراکتور توپ زد و دو فصل از قرارداد وی باقی مانده و این در شرایطی است که حضور وی هزینه چندان بالایی هم برای تراکتور ندارد.

فقط در یک صورت احتمال جدایی پورحمیدی وجود خواهد داشت و آن جذب دروازه‌بان اول تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای تراکتور است که این امکان هم برای تی‌تی‌ها بسیار سخت و بعید است و در غیر این صورت باید پورحمیدی را فصل بعدی هم سنگربان شماره یک قفس توری تراکتور دانست.

1997