امتیازات خاصی که نساجی گرفت؛ راز بقا در لیگ بیست و سوم

امتیازات خاصی که نساجی گرفت؛ راز بقا در لیگ بیست و سوم

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی قائم شهر با قرارگیری در رتبه یازدهم جدول، لیگ برتر را به پایان رساند. 

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی که در میانه‌های فصل به نساجی پیوست توانست در نهایت قائم شهری‌ها را در لیگ برتر نگه دارد. تیمی که یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود در فاصله تنها چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها از منطقه سقوط فرار کرد و توانست ماندنش در لیگ را قطعی کند.  

امید شهر خسته در فصلی که گذشت موفق به کسب 7 پیروزی شد. پیروزی‌هایی که تقریبا نیمی از آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به دست آمد. آن‌ها در مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم، در بازی با شمس آذر در هفته بیستم  و در مصاف با تراکتور در هفته بیست و چهارم با یک برد اقتصادی به سه امتیاز رسیدند تا 31 درصد از امتیازات این فصل را با زدن تنها یک گل در یک بازی، به اندوخته خود اضافه کرده باشند.  

نساجی امسال دو بار هم موفق به کسب یک امتیاز از طریق کامبک‌هایش شد. کامبک هایی که در زمین خودی، نصفه کاره ماند. در بازی با پیکان در هفته اول مسابقات ابتدا در دقیقه 30 روی گل امیر طاهر از حریف عقب افتادند اما وحید محمدزاده در دقیقه 84 روی پاس فرشید اسماعیلی، دروازه پیکان را باز کرد تا نساجی، مهمان را با یک امتیاز بدرقه کند.

آن‌ها در مصاف با هوادار در هفته چهاردهم، با گل خوردن در دقایق 8 و چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول، دو بر صفر از مهمان عقب افتادند اما در ادامه و روی گل‌های امیرمهدی جان ملکی در دقیقه 79 و حسین زامهران در دقیقه 89 به بازی برگشتند و به یک امتیاز بسنده نمودند. قائم شهری‌ها در لیگ بیست و سوم، نزدیک به 38 درصد از امتیازات فصل خودشان را از همین دو روش به دست آوردند تا امتیازات خاص آن‌ها به عدد 11 برسد.

7899