سربازی مانع پرسپولیسی شدن علیپور می‌شود؟

سربازی مانع پرسپولیسی شدن علیپور می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور یکی از لژیونر های فوتبال ایران است که قرارداد او با تیمش به اتمام رسیده و باید برای فصل آینده، مقصد جدید خود را انتخاب کند. نام علیپور در این سالها که در فوتبال پرتغال حضور داشت، همیشه در نقل و انتقالات حوالی پرسپولیس مطرح می شد. 

حالا درحالی که به نظر می رسید با جدا شدن علیپور از ژیل ویسنته و آزاد بودن او، کار این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس راحت باشد، اما به نظر می رسد او برای باز گشت دوباره به جمع قرمزها با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

خدمت سربازی مشکل علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس است. موضوعی که حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس آن را مطرح کرد و حالا اگر این بازیکن نتواند مشکل سربازی خود را حل کند، احتمالا باید فعلا قید پیوستن به پرسپولیس را بزند.

علی علیپور بارها در مصاحبه های خود از علاقه‌اش برای بازگشت به پرسپولیس گفته بود و معاون پرسپولیس هم گفته است که این باشگاه در نیم فصل قصد جذب علیپور را داشت، اما او با تیم پرتغالی قرارداد داشت. اما حالا که مهاجم سابق ژیل ویسنته بازیکن آزاد شده، یک مشکل دیگر به وجود آمده که می تواند مانع پرسپولیسی شدن این لژیونر شود. 

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد، آیا علیپور مشکل سربازی خود را حل می کند و به تیم محبوبش می پیوندد یا برای گذراندن خدمت سربازی راهی انزلی می شود تا فصل آینده پیراهن ملوان را بر تن کند. البته درصورتی که علی علیپور فعلا قصدی برای رفتن به سربازی نداشته باشد، احتمالا مثل برخی از لژیونرها، قید بازگشت به ایران را بزند و در خارج از کشور به فوتبالش ادامه بدهد.

2636