گزینه جدید پرسپولیس؛ سرمربی سابق کنعانی

گزینه جدید پرسپولیس؛ سرمربی سابق کنعانی

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه‌های سرمربی‌گری پرسپولیس هر روز آپدیت می‌شود و فعلا گزینه‌های خارجی در صدر اخبار و شایعات قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، بازی اسم و فامیل همیشگی در هنگام تعیین سرمربی در پرسپولیس به اوج خودش رسیده است. گزینه‌های این باشگاه یکی پس از دیگری از دور خارج می‌شوند و هر روز نام جدیدی در این گردونه مطرح می‌شود. نبوسجا یوویچ نامی است که حالا به صدر اخبار و شایعات رسیده و نوبت اوست که تا اطلاع ثانوی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شود.

فالو کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس توسط نبوسجا یوویچ باعث شده تا درباره این سرمربی که از گزینه‌های هدایت پرسپولیس است حدس و گمان‌هایی در فضای مجازی راه بیفتد. یوویچ سرمربی تیم‌های خورفکان امارات و الاهلی قطر بود که فصل گذشته با تیم خورفکان در لیگ ۱۴تیمی امارات رتبه دوازدهم را کسب کرد و به دلیل کسب نتایج ضعیف قراردادش تمدید نشد و در ۲۱ بازی، ۱۳ بار طعم شکست را چشید.  البته نکات مثبتی هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او با الفیصلی قهرمان لیگ، جام فدراسیون و سوپرجام اردون شد و با در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های عرب در سال 2017 به مقام دوم رسید. این سرمربی همچنین الشرطه را به قهرمانی لیگ عراق در فصل 2018-2019 و الصفاقسی به قهرمانی جام تونس در سال 2018 رساند.

یکی از دلایلی که گفته می‌شود این مربی از بقیه گزینه‌ها به نیمکت پرسپولیس نزدیک‌تر است این است که مدیر برنامه این مربی با اوستون ارونوف مشترک است و احتمال دارد پرسپولیسی‌ها به دلیل خاطره خوش خرید ارونوف از این راه اقدام به جذب این سرمربی هم کنند. او پیش از این در الاهلی امارات سرمربی حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده هم بوده و احتمالا شناخت مدافع پرسپولیس از او در آمدن یا نیامدنش تاثیری داشته باشد.

4326