ثمره تلاش مس رفسنجان در لیگ بیست و سوم؛ 7 کامبک نیمه‌کاره

ثمره تلاش مس رفسنجان در لیگ بیست و سوم؛ 7 کامبک نیمه‌کاره

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان توانست با کسب 35 امتیاز و قرارگیری در رتبه دهم جدول به کار خود در لیگ برتر پایان دهد. 

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان، رقابت‌ها را با هدایت ساکت الهامی آغاز کرد اما الهامی در پایان نیم‌فصل اول از این تیم اخراج شد و محرم نویدکیا جای او را بر روی نیمکت رفسنجانی‌ها گرفت. مس با هدایت الهامی در 15 بازی موفق به کسب 15 امتیاز شد اما با نویدکیا از همین تعداد بازی 20 امتیاز گرفت تا دیگر خطر سقوط را احساس نکند و شاید اگر زودتر با محرم شروع می‌کرد به رتبه‌ای بهتر از دهم در پایان لیگ بیست و سوم می‌رسید.

مس رفسنجان در طول 30 مسابقه موفق به ثبت 8 برد شد. بردهایی که 3 تای آن با یک گل به دست آمد. آن‌ها در مقابل پیکان در هفته هشتم، در بازی با فولاد در هفته بیست و چهارم و در نهایت در هفته بیست و هشتم و در مصاف با ملوان، با یک گل به سه امتیاز مسابقه رسیدند تا 26 درصد از امتیازات این فصل را با برد اقتصادی به دست آورده باشند. 

آن‌ها هفت بار تا مرز باخت نیز پیش رفتند اما در نهایت توانستند یک بازگشت نیمه کاره ثبت و به یک امتیاز بسنده کنند. رفسنجانی‌ها در مقابل نساجی در هفته دوم، در مصاف با پرسپولیس در هفته پانزدهم، در بازی با تراکتور در هفته نوزدهم، در هفته بیست و پنجم در مقابل گل گهر سیرجان و در بازی هفته بیست و هفتم روبه روی سپاهان، ابتدا یک  بر صفر عقب افتادند اما در ادامه با زدن یک گل، به بازی برگشتند و توانستند با کسب یک امتیاز از بازی خارج شوند. 

آن‌ها در دو بازی نیز با زدن گل دوم توانستند از باخت فرار کنند و یه یک امتیاز برسند. در مقابل ذوب آهن و در هفته بیست و یکم، با گل محمدمهدی محبی در دقیقه 76 توانستند بازی را به تساوی بکشند. در هفته بیست و سوم و بازی با پیکان، باز هم محبی در دقیقه 77 بازی را به تساوی کشاند تا رفسنجانی‌ها 7 امتیاز را با کامبک‌های نصفه نیمه به دست بیاورند؛ یعنی 20 درصد از امتیازات آن‌ها در لیگ بیست و سوم با این روش به دست آمده است. 

رفسنجانی‌ها هم چنین در بازی رفت با ذوب آهن نیز با گل دقیقه 80 به بعد توانستند به سه امتیاز مسابقه برسند. آن‌ها در هفته ششم و در فولاد شهر، ابتدا با گل دقیقه 11 فرشید باقری پیش افتادند اما در دقیقه 63، محمدجواد محمدی بازی را به تعادل کشاند . این نتیجه، پایان بازی نبود و گل منتظر محمد در دقیقه 84، سه امتیاز را به اندوخته رفسنجانی‌ها اضافه کرد.  

ماجراجویی محرم با مس رفسنجان حالا و در جام حذفی ادامه پیدا خواهد کرد. آن‌ها امیدوارند در جام حذفی به قهرمانی برسند و فصل را با جام به پایان برسانند. برای همین امر، آن‌ها امروز باید در نیمه نهایی به مصاف آلومینیوم اراک بروند. برنده دیدار آن‌ها نیز با برنده مصاف سپاهان و گل گهر سیرجان، برگزار کنندگان فینال جام حذفی خواهند بود. فینالی که سی و یکم خرداد ماه برگزار میشود و پرونده فوتبال ایران در امسال پس از این بازی، بسته خواهد شد.


7899