ایرادهای بزرگ ورزشگاه دستگردی، مانع میزبانی از تیم‌های تهرانی

ایرادهای بزرگ ورزشگاه دستگردی، مانع میزبانی از تیم‌های تهرانی

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه دستگردی برای میزبانی دیدارهای لیگ برتر در فصل آینده ایرادهای بسیار بزرگی دارد.

به گزارش فوتبالی، نخستین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور برای میزبانی از لیگ برتر، هفته گذشته در دفتر ریاست فدراسیون با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، شرکت توسعه و نگهداری و سازمان لیگ برگزار شد و پس از آن نواقص تک تک ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها ابلاغ شد.

یکی از ورزشگاه‌هایی که ایرادهای اساسی‌اش ممکن است منجر به خارج شدن آن از چرخه میزبانی لیگ برتر شود، ورزشگاه دستگردی تهران است.

مهم‌ترین ایراد ورزشگاه در حال حاضر، فراهم نبودن زیرساخت‌های حضور تماشاگران است. در کنار آن نداشتن پارکینگ اختصاصی، فضای درآمدزایی زیاد برای فعالیت سایر رشته‌ها در مجاورت زمین، نداشتن گیت‌های الکترونیکی، همجواری با آپارتمان‌های شهرک اکباتان و... دیگر ایرادهای اساسی استادیوم پاس قوامین است.

با توجه به اینکه برای رفع این معضلات باید اقدامات زیادی صورت بگیرد، به نظر می‌رسد از فصل آینده باشگاه هوادار که دیدارهای خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌کرد، باید از استادیوم دیگری استفاده کند.

البته ظاهرا ورزشگاه شهدای شهرقدس تا زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر آماده خواهد شد تا سومین تیم تهرانی فصل آینده لیگ برتر مشکلی برای میزبانی در این استادیوم نداشته باشد.

7474