قلعه‌نویی و شرح مصائب سفر به خاور دور!

قلعه‌نویی و شرح مصائب سفر به خاور دور!

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه نویی از مشکلات سفر تیم ملی به هنگ کنگ می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی در جدیدترین مصاحبه خود به مشکلات سفر تیم ملی به هنگ کنگ پرداخته و ادعای جالبی هم داشته است. سرمربی تیم ملی می‌گوید برای دومین بار در تاریخ بوده که یک تیم بدون تمرین به تورنمنتی می‌رود که یکی از آن‌ها هم سال ۲۰۰۷ و اولین دوره سرمربیگری وی بر تیم ملی بوده است.

قلعه نویی اشاره می‌کند که دوازدهم خرداد بازی های لیگ برتر بوده و تیم ملی سیزدهم خرداد سوار هواپیما شده و سفری هشت ساعته به چین داشته است. سفری که دو ساعت هم معطلی بیشتر داشته چرا که گفته‌اند باند شلوغ است و ملی پوشان در آسمان هنگ کنگ مانده‌اند.

سرمربی تیم ملی که در نشست خبری پس از بازی خود هم به شرجی بودن هوای هنگ کنگ اشاره کرده بود و آن را دومین حریف ایران قلمداد کرده بود، در این گفت و‌ گو هم به این مسئله تاکید کرده و می‌گوید درصد شرجی بودن هوا، ۹۲ درصد بوده است.

قلعه نویی همچنین به لیگ فرسایشی فصل گذشته اشاره می‌کند و اینکه بدن بازیکنان انرژی نداشته و باید این مسیر طولانی را دوباره به ایران برمی‌گشتند تا آماده بازی بعدی مقابل ازبکستان شوند و سرمربی تیم ملی می‌گوید در همین راستا به کلی بازیکن جوان اعتماد کرده است.

سرمربی یوزهای ایرانی در این زمینه چنین گفته است: «در تاریخ ۲ بار بوده که یک تیم بدون تمرین به تورنمنت می‌رود که یکی از آنها سال ۲۰۰۷ بود. ۱۲ خرداد در لیگ بازی بود اما سیزدهم سوار هواپیما شدیم و ۸ ساعته به چین رفتیم. ۲ ساعت در هواپیما گفتند باند شلوغ است و در آسمان هنگ‌کنگ بودیم. شرجی ۹۲ درصد بود و مقابل تیمی بازی کردیم که دارد پیشرفت می‌کند. این مسیر را دوباره طی کردیم تا به ایران برگردیم. این در حالتی است که انتهای لیگ بود و بدن بازیکنان انرژی نداشت. یک لیگ فرسایشی داشتیم و ما هم به کلی بازیکن جوان اعتماد کردیم.»

1997