هیجان بالای امره جان پس از گلزنی در دیدار افتتاحیه یورو

هیجان بالای امره جان پس از گلزنی در دیدار افتتاحیه یورو

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی باشگاه دورتموند تا چند روز پیش از آغاز یورو در فکر دوران تعطیلات خود بود اما اکنون در اولین بازی یورو گلزنی کرده است.

به گزارش فوتبالی، امره جان هافبک تیم دورتموند که نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و در فهرست اولیه تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های یورو هم حضور نداشت قرار بود به تعطیلات برود اما یک اتفاق خاص باعث شد او اکنون جزو ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های یورو ۲۰۲۴ باشد و در دیدار افتتاحیه مقابل اسکاتلند گل پنجم تیم خود را هم به ثمر رساند. امره جان پس از مصدومیت پاولوویچ بازیکن جوان بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمن به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شد و در نیمه دوم دیدار برابر اسکاتلند به میدان رفت و در بک صحنه و با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه یک گل زیبا را به ثمر رساند.

امره جان پس از گلزنی در اولین دیدار تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ گفت: " داستان گلزنی من در این بازی اتفاق دیوانه‌ کننده‌ای است. دو روز پیش  من در تعطیلات بودم و قرار بود که در اردوی تیم ملی نباشم. روز چهارشنبه با من تماس گرفته شد، یک‌بار تمرین کردم، به زمین آمدم و گل زدم. باید اعتراف کنم که بسیار خوشحال هستم و از یولیان ناگلزمن و کادر‌ فنی‌ تیم بابت اعتماد دوباره به من بسیار ممنون هستم."

۱۰۰۹