انتقاد روی کین از مصاحبه اندرو رابرتسون پس از بازی مقابل آلمان

انتقاد روی کین از مصاحبه اندرو رابرتسون پس از بازی مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- روی کین کاپیتان پیشین منچستریونایتد اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند را به دلیل اظهاراتش پس از بازی پس از شکست ۵-۱ مقابل آلمان در یورو 2024 به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال اسکاتلند در آستانه یورو ۲۰۲۴ با هواداران زیادی وارد آلمان شد اما پس از اولین بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. پس از دریافت ۵ گل و اخراج یک بازیکن در دیدار مقابل آلمان در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴، کاپیتان اندرو رابرتسون جلوی دوربین رفت و اعتراف کرد که تیم اسکاتلند برنامه ویژه ای برای مسابقات دارد اما تلاش آنها برای شکست دادن یکی از قدرتمندترین تیم های گروه کافی نبود و بسیاری از هم تیمی های او به اندازه کافی آماده این بازی نبودند.

او در گفتگو با ITV Sport گفت: "نیمه اول، ما واقعاً همه چیز را گم کردیم و خوب ظاهر نشدیم، به اندازه کافی تهاجمی نبودیم و به بازیکنان خوب آلمان اجازه دادیم توپ را وارد محوطه جریمه ما کنند. بازیکنان بزرگ آنها عالی ظاهر شدند و بی نظیر بودند. در سراسر مسابقه و تقریباً برای همه لحظاتی که داشتیم، برنامه چیده بودیم اما در نهایت این برنامه عملی نشد."

پس از این مصاحبه روی کین که اکنون به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند به طرز عجیبی از سخنان رابرتسون عصبانی شد و ادعا کرد که آنها باید می‌دانستند باید انتظار چه‌ بازی مهمی را داشته باشند و در برابر آلمانی‌ها بهتر عمل می‌کردند. کین پس از پایان بازی در تلویزیون ITV گفت: "اندی رابرتسون در پایان بازی صحبت کرد و گفت که آنها یک روش بازی دارند اما چنین چیزی دیده نشد زیرا در یک بازی فوتبال مانند این باید برای گلزنی برنامه درستی داشت. اگر مثل امشب اسکاتلند مقابل آنها گام برداریم و بعد از بازی با شکست سنگین بگوییم ما یک برنامه بازی داشتیم این یک جمله بیهوده است! "

۱۰۰۹