ادعاهای تکان دهنده رضا جاودانی: مس رفسنجان 6 میلیارد تومان بابت جادوگر پرداخت کرده بود!

ادعاهای تکان دهنده رضا جاودانی: مس رفسنجان 6 میلیارد تومان بابت جادوگر پرداخت کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا جاودانی، مجری سابق شبکه سه و عضو کنونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در یک برنامه اینترنتی که عادل فردوسی پور اجرای آن را بر عهده داشت، افشاگری‌های عجیب و غریب و تکان دهنده‌ای در پرونده مس رفسنجان، مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا همه می‌دانند علاوه بر اعضای سازمان لیگ و یک عضو هیات رییسه فدراسیون و دو فعال رسانه‌ای، ممکن است افراد دیگری هم به زودی درگیر این پرونده شوند. 

حالا هم که رقابت‌های داخلی تعطیل است، با به پایان رسیدن بازی‌های لیگ برتر و تعطیلی رقابت‌های فوتبالی، احتمالا از این به بعد بیشتر از پرونده فساد فوتبال و حواشی و تبعات آن گفته خواهد شد و پرونده‌ای که در اوج روزهای پرهیجان فوتبال کمتر به آن پرداخته شد و حالا احتمالا با پیگیری بیشتر رسانه‌ها هر روز ابعاد جدیدتری از آن رونمایی شود. 

رضا جاودانی دیروز و در مصاحبه‌ای اینترنتی، جزئیات جنجالی بیشتری را برملا کرد و احتمالا در روزهای آتی از آن بیشتر خواهیم شنید. جاودانی که البته توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم احضار شده است و باید اسناد و مدارکش در این باره را تحویل کمیته اخلاق بدهد، درباره پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان به مواردی اشاره کرده که اگر اسناد آن را در اختیار داشته باشد، باید شاهد یک زلزله و دگرگونی در بسیاری از بخشهای فوتبال باشیم. البته جاودانی در گفت وگویش اشاره می کند که پرونده مس رفسنجان را دیده و البته مواردی را هم شنیده است. برخی جملات او را بخوانید که جاودانی گفته است:«مثلا 6 میلیارد تومان پول جادوگر هزینه شده است. هفتصد و پنجاه سکه به دستور سرمربی محترم تیم پرداخت شده از طریق آقای علیزاده. یک پنت هاوس برای سرمربی ساخته شده که البته در حد صحبت است و باید به آن برسند. در حوزه رسانه در شهرک بنفشه کرج یک خانه و یک پژو 2008 به یکی از اهالی رسانه داده شده است. پژوهای 207 هم به دوستان رسانه‌ای داده شده است هنوز که هنوز است صحبتش هست. ساعتی به ارزش 600 میلیون تومان برای یکی از تهیه‌کننده‌های ورزشی خریداری شده و یک واحد تجاری هم در پالیزی به این تهیه کننده ورزشی داده شده که من خودم قبلا اطلاع داشتم اما چون از حوزه کاری ما در فدراسیون خارج بود نمی‌توانستم کاری را انجام بدهم و ظاهرا قبل از اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال قبل از دوره جدید انجام بگیرد اتفاق افتاده است. (احتمالا منظور جاودانی انتخابات فدراسیون فوتبال در شهریور 1401 است) بحث خرید آپارتمان در قشم و کیش بوده است. 70 میلیارد تومان هزینه ساخت ورزشگاه مس رفسنجان شده است. از سهیل مهدی عزیز هم شنیده بودم که او دارای یک قرارداد با باشگاه مس رفسنجان داشتم که راهنمایی کنم که چطور ورزشگاه مس را به استانداردهای لازم برسانند. ماده 72 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال صراحتا گفته است هر کس که در فدراسیون فوتبال سمتی دارد نباید وارد معاملاتی شود که به جایگاهش آسیب یا لطمه ای برساند.ماده 73 هم درباره تبانی صراحت دارد.»

4326