حق‌الزحمه نظارت دو مدیر بر ورزشگاه مس، سکه‌های طلا بود!

حق‌الزحمه نظارت دو مدیر بر ورزشگاه مس، سکه‌های طلا بود!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا دو مدیر سازمان لیگ بابت نظارت و مشاوره جهت آماده شدن ورزشگاه مس رفسنجان، سکه هایی تحت عنوان دستمزد و حق الزحمه دریافت کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، عادل فردوسی پور در جدیدترین برنامه‌ اینترنتی که داشته، افشاگری ها و ادعاهای زیادی درباره تخلفات صورت گرفته در باشگاه مس رفسنجان داشته که یکی از این موارد مربوط به بحث دریافت سکه به عنوان حق الزحمه و دستمزد جهت مشاوره دادن و نظارت بر ورزشگاه این باشگاه بوده است.

فردوسی پور در برنامه اینترنتی اش توضیح می‌دهد که مس رفسنجان برای تایید ورزشگاهش کلی مشکل داشته و حتی گفته می‌شد این تیم باید در سرچشمه بازی کند که در نهایت با این کش و قوس ها توانستند مجوز لازم را بگیرند و این در حالی است که اتفاق خاصی برای زمین رخ نداده و این مجوز صادر شده است.

در ادامه صدایی بازسازی شده از یکی از مدیران وقت باشگاه مس رفسنجان پخش می‌شود که می‌گوید آقایان فریبرز محمودزاده و سهیل مهدی هر ماه یکی، دو بار از سازمان لیگ به رفسنجان می‌رفتند تا زمین را بر اساس استانداردها پیش ببرند.

در ادامه این صدا چنین عنوان می‌شود که این دوستان در دو سالی که مشاوره می‌دادند، به آن‌ها دستمزد داده می‌شد که رقمش به ۶۰۰ - ۵۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد! بحث چند سکه هم به عنوان دستمزد و حق الزحمه بود و ماشین به آن‌ها داده نشده و قراردادی هم نبوده و در قالب دستمزد بوده است! گویا سکه دادن در زمانی که ایشان حضور داشته، امری عادی تلقی می‌شده است. البته صداها در برنامه عادل فردوسی پور، واقعی نبود و بازسازی شده بود تا هویت افراد لو نرود. 

1997