مراسم زیبا و ویژه آلمان برای افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ برگزار شد

مراسم زیبا و ویژه آلمان برای افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ برگزار شد

پایگاه خبری فوتبالی- افتتاحیه رقابت های یورو ۲۰۲۴ به شکلی زیبا و در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، پس از ماه ها صبر اهالی و هوادارن فوتبال اروپا بالاخره رقابت های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان از راه رسید تا پس از پایان رقابت های باشگاهی نوبت به برگزاری مهم ترین تورنمنت ملی پس از رقابت های جام جهانی برسد. افتتاح جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ با جشنی رنگارنگ برگزار شد و هفدهمین دوره از مسابقات جام ملت‌های اروپا با مراسمی ویژه و سپس به صدا در آمدن سوت دیدار افتتاحیه میان آلمان و اسکاتلند آغاز شد. 

۶۶ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آلیانز آرنا در شهر مونیخ پیش از آغاز دیدار افتتاحیه میان دو تیم شاهد نمایشی تماشایی همراه با اجرای موسیقی و سایر اتفاقات در نظر گرفته شده بودند.‌نکته جالب این مراسم پارچه‌های بسیار بزرگی بود که روی‌ نوشته شده بود، به آلمان خوش آمدید. همچنین پرچم‌هایی به نماد استادیوم‌‌ های برگزاری رقابت ها و‌ همچنین شهرهایی که مکان برگزاری مسابقات است، پهن شدند که توجه رسانه های مختلف دنیا را به خود جلب کرد.

این دوره از مسابقات یورو در سال ۲۰۲۴ مجموعا ۵۱ بازی را برگزار خواهد کرد و ۱۰ استادیوم در نقاط مختلف آلمان میزبان برگزاری آن‌ها هستند که در این بین ورزشگاه المپیک برلین با گنجایش ۷۱ هزار تماشاگر و سپس ورزشگاه آلیانز مونیخ با ظرفیت ۶۶ هزار هوادار بزرگترین استادیوم های برای برگزاری رقابت ها هستند.

 ۱۰۰۹