داستان سانچز و اینتر به پایان خود رسید

داستان سانچز و اینتر به پایان خود رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اهل شیلی باشگاه اینتر به پایان کار خود با تیم ایتالیایی رسید.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا باشگاه اینتر قصد ادامه همکاری با الکسیس سانچز مهاجم باتجربه اهل شیلی خود را ندارد. به این ترتیب الکسیس سانچز در تابستان به عنوان بازیکن آزاد اینترمیلان را ترک خواهد کرد و گفته شده باشگاه های حاضر در لیگ عربستان به جذب او علاقه نشان داده اند.

الکسیس سانچز و استفانو سنسی دو بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به صورت آزاد اینتر را ترک میکنند. مطابق خبر اعلام شده از سوی فابریزیو رومانو اینتر با وجود خرید‌‌ مهدی طارمی یک مهره دیگر همچنان در خط حمله می خواهد و یوهان گودمونسون هدف اصلی اینتر است. الاتحاد عربستان نزدیک به انتقال الکسیس سانچز است. همچنین الاتحاد به جذب یک مدافع وسط بزرگ علاقه دارد و رافائل واران را هدف قرار داده است و ممکن است این ستاره بزرگ فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شوند.

الکسیس سانچز در سری آ و تیم اودینزه چهره شد و سپس راهی باشگاه بارسلونا شد و پس از آن در تیم های منچستریونایتد، آرسنال و اینتر بازی کرد و سپس راهی تیم المپیک مارسی فرانسه شد و مجددا به باشگاه اینتر بازگشت و در پایان فصل و در سن ۳۵ سالگی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

۱۰۰۹