گزارش ویژه/ شبکه ورزش صدا و سیما، ادعای روزنامه صدا و سیما را رد کرد؛ خبر اعترافات خداداد افشاریان، فیک بود!

گزارش ویژه/ شبکه ورزش صدا و سیما، ادعای روزنامه صدا و سیما را رد کرد؛ خبر اعترافات خداداد افشاریان، فیک بود!

پایگاه خبری فوتبالی – در اتفاقی عجیب، یک برنامه تلویزیونی، ادعای روزنامه وابسته به سازمان صدا و سیما را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که پرونده فساد در فوتبال، هر روز شگفتی جدیدی برای علاقه‌مندان به فوتبال رو می‌کند، یکی از مهمترین اخبار منتشرشده در این زمینه، مربوط به خبری بود که چند روز قبل روزنامه جام جم درباره اعتراف رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رسانه‌ای کرد.

طبق ادعای روزنامه سازمان صدا و سیما، خداداد افشاریان که به خاطر ماجرای فساد در فوتبال، در بازداشت به سر می‌برد، در طول اعترافات خود پای تعدادی از داوران و کمک داوران لیگ برتر را به پرونده فساد و تبانی باز کرده و از 15 مورد تبانی خاص نام برده است.

در ادامه این گزارش، به این نکته اشاره شده بود که افشاریان گویا اعتراف کرده این تبانی‌ها معادلات لیگ برتر و لیگ دسته اول را در سال‌های اخیر بهم زده‌اند. اگر بدانید پای چند باشگاه لیگ برتری به پرونده فساد باز شده، مخ‌تان سوت می‌کشد!

این خبر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و طرفداران تیمهای مختلف، معتقد بودند که این تبانی‌ها به ضرر تیم محبوبشان رخ داده است.

نکته قابل توجه اینکه ساعاتی پیش و در برنامه شب‌های فوتبالی که از شبکه ورزش پخش می‌شود، حیدری شهباز، حقوقدان ورزشی در پاسخ به سوال یکی از دو مجری برنامه درباره اعتراف خداداد افشاریان، مدعی شد که این خبر صحت ندارد و یک خبر فیک بوده که پخش شده است.

بخش مهم صحبتهای شهباز زا بخوانید:" ممکن است بازپرس قرار عدم دسترسی به پرونده را نزده باشد اما اصل خبر تایید نشده است. اتهام‌های بی‌سند و مدرک زدن باید اصالتش بررسی شود. من هنوز برگه بازجویی را ندیده‌ام و اگر برگه‌ا‌‌ی هم منتشر شده باشد خودش هم جرم است."

حالا باید منتظر ماند و دید که روزنامه جام جم به عنوان ارگان رسمی سازمان صدا و سیما، برای ادعایش، مستندی دارد یا نه.

2636