نویدکیا: آلومینیوم تیم قابل احترامی است / کار سختی مقابل شاگردان حسینی داریم

نویدکیا: آلومینیوم تیم قابل احترامی است / کار سختی مقابل شاگردان حسینی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: آلومینیوم تیم قابل احترام و در عین حال قدرتمندی است و بدون شک در بازی فردا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، افزود: ساختار تیم آلومینیوم هم در دفاع و هم در خط حمله بسیار قدرتمند شکل گرفته که این مهم کار ما را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: مجتبی حسینی از آلومینیوم تیم کامل و قابل احترامی ساخته و در لیگ برتر هم جایگاه خوبی برای خود دست و پا کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: فاصله پایان لیگ تا بازی فردا فرصت خوبی برای ما بود تا بازیکنان ریکاوری شوند و خود را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آماده کنند اما به دلایل مختلف نتوانستیم هیچ بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

نویدکیا بیان کرد: هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی در بازی فردا نداریم و امیداوریم بتوانیم ضمن ارائه یک بازی خوب، حریف قدرتمندان را شکست داده و به فینال جام راه پیدا کنیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان فردا از ساعت ۲۰ در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

2636