بادامکی: سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست

بادامکی: سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: همه مربیانی که با آن‌ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست.

به گزارش فوتبالی، حسین بادامکی امروز (جمعه) در حاشیه دیدار فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به بهانه روز جهانی مبارزه با کودک کار در جمع خبرنگاران در خصوص پایان همکاری با اوسمار اظهار داشت: همه خواسته‌های او را فراهم کردیم اما به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان ادامه همکاری نبود. او حتی راننده‌ای خواسته بود که زبان انگلیسی بلد باشد و خانه‌ موردنظرش را فراهم کرده بودیم.

وی یادآور شد: اوسمار سه موضوع شامل مشکل خانوادگی، دریافت کامل مبلغ فصل قبل و داشتن پیشنهاد را مطرح کرده بود. البته موضوع بیماری همسرش هم بود که ما هر سه مورد را رفع کردیم که فقط بحث بیماری همسرش از اختیارات ما خارج بود.

بادامکی در خصوص برخی گزینه‌ها مثل اسکوچیچ و سرمربی فصل پیش ناپولی هم توضیح داد: وقتی پرسپولیس مربی ندارد این موضوعات طبیعتا مطرح می‌شود؛ در نیم فصل هم همین مشکل را داشتیم. تا ۲، ۳ روز قبل منتظر پاسخ اوسمار بودیم و الان در حال بررسی گزینه‌هایی هستیم که به باشگاه معرفی شده‌اند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه مربیانی که با آن‌ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست. با توجه به اینکه بودجه محدودی هم داریم کارمان برای انتخاب مربی کمی سخت است.

وی افزود: به نفع باشگاه است که زودتر مربی خود را انتخاب کند تا حاشیه‌ها بیشتر نشود، هواداران هم استرس کمتری متحمل شوند، اما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی مشخص کنیم چون شتابزده عمل کردن هم صحیح نیست.

بادامکی در رابطه با جذب بازیکن هم گفت: با توجه محدودیت زمانی و مشکلات مربوط به دریافت روادید، هر دو کار (تعیین سرمربی و جذب بازیکن) را انجام می‌دهیم. تمرینات هم قرار بود از دهه اول تیر آغاز شود اما الان برنامه کمی با تغییر مواجه خواهد شد.

وی در خصوص لیست مازاد این تیم نیز اظهار داشت: باید با چند نفر خداحافظی کنیم. اما تلاش داریم که بیشتر نفرات را حفظ کنیم و با اضافه شدن نفرات جدید تیم را تقویت کنیم.

او همچنین در خصوص اضافه شدن علی علیپور به پرسپولیس گفت: برای نیم فصل قصد جذب او را داشتیم که قرارداد داشت اما برای فصل جدید فکر می‌کنم سرباز است و ضمن اینکه نظر سرمربی جدید در این خصوص ملاک خواهد بود.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص تسویه حساب با بازیکنان گفت: نسبت به نیم فصل الان شرایط بهتری داریم اما هنوز با بازیکنان تسویه نکردیم. نزدیک ۷۶ تا ۸۰ درصد از مبالغ پرداخت شده اما امیدواریم به زودی تسویه حساب صورت پذیرد.

2636