کانر گالاگر وارد پروسه انتقال مهاجم استون ویلا نخواهد شد

کانر گالاگر وارد پروسه انتقال مهاجم استون ویلا نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی هافبک خود را در پروسه جذب جان دوران وارد نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو از اسکای ایتالیا کانر گالاگر در حال حاضر در مذاکرات بین چلسی و استون ویلا برای جان دوران حضور ندارد و این بازیکن بخشی از پروسه انتقال این مهاجم اهل کلمبیا به تیم شهر لندن نخواهد بود. گالاگر در حال حاضر می‌خواهد روی یورو ۲۰۲۴ و درخشش در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس تمرکز کند و بع از پایان رقابت های یورو در مورد آینده تصمیم بگیرد و البته این هافبک میانی هنوز هم در قصد باقی ماندن و حضور در چلسی در فصل آینده را دارد. همانطور که روز گذشته فاش شد، قرارداد جان دوران میتواند با حضور دیگر بازیکنان چلسی مانند یان ماتسن برای مبادله نهایی شود.

اعتقاد بر این است چلسی بر سر جان دوران با استون ویلا به توافق اولیه ۴۵ میلیون یورویی رسیده است اما موانعی وجود دارد به مانند فیرپلی برای هر دو تیم که باید این مشکل حل شود. یک راه جایگزین می تواند وارد شدن بازیکن به معامله باشد و استون ویلا به یان ماتسن علاقه دارد و باید دید آیا بازیکن دیگری هم وارد پروسه خواهد شد یا همین معامله نهایی می‌ شود.

چلسی آماده است در تابستان امسال مبلغی بیش از ۵۰ میلیون پوند برای کانر گالاگر درخواست کند و با توجه به علاقه استون ویلا، تاتنهام و یک باشگاه از خارج از لیگ برتر انگلیس احتمال جدایی او همچنان وجود دارد.

۱۰۰۹