تلاش ادامه دار یوونتوس برای جذب هافبک هلندی آتالانتا

تلاش ادامه دار یوونتوس برای جذب هافبک هلندی آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس هنوز موفق به کسب رضایت تیم آتالانتا برای جذب هافبک هلندی این باشگاه نشده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کوریره دلا اسپورت باشگاه یوونتوس مصمم به خرید تئون کوپمینرس هافبک هلندی و موفق باشگاه آتالانتا است، اما تیم شهر برگامو ۶۰ میلیون یورو برای این بازیکن می خواهد، مبلغی که بیانکونری در حال حاضر نمی تواند آن را پرداخت کند.

با این حال، آنها می توانند با فروش ماتیاس سوله وینگر آرژانتینی خود به مبلغ ۴۰ میلیون یورو، بخشی از بودجه لازم را به کسب کنند. علاوه بر این بازیکن آرژانتینی دین هویسن مدافع اسپانیایی باشگاه یوونتوس که فصل گذشته را در تیم رم سپری کرد هم می تواند وارد این انتقال شود زیرا این بازیکن ۱۹ ساله گزینه ای است که جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا به سبک بازی او علاقه دارد و می تواند در برگامو فضای بیشتری نسبت به حضور در ترکیب یوونتوس پیدا کند.

به هر حال به نظر می رسد تئون کوپمینرس همچنان اولویت‌ اصلی تابستانی یوونتوس به شمار می‌رود و آن‌ها در حال کار برای جذب او هستند. لیورپول دیگر تیم علاقه مند به این هافبک است که تا این لحظه کار خاصی برای جذب کوپمینرس انجام نداده و اقدامی در این راستا نکرده است و ابتدا باید منتظر ملاقات آرنه اسلات و سران لیورپول بود تا تکلیف خریدهای جدید تیم انگلیسی روشن شود.

۱۰۰۹