صلاح در عربستان ستاره بزرگ‌تری از رونالدو می‌شد

صلاح در عربستان ستاره بزرگ‌تری از رونالدو می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه انریکه مدافع سابق لیورپول معتقد است اگر محمد صلاح سال گذشته به لیگ عربستان می رفت، در آن جا ستاره بزرگ تری از کریستیانو رونالدو می شد.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2023، ستارگان بزرگی از فوتبال اروپا به سمت خاورمیانه کوچ کردند و در همان موقع، الاتحاد عربستان می خواست با یک مبلغ بزرگ و وسوسه کننده، این ستاره مصری را به خدمت بگیرد. در آن زمان هیچ معامله ای انجام نشد و صلاح هنوز 12 ماه دیگر با لیورپول قرارداد دارد. 

به نقل از سایت گل، با وجود رفتن کلوپ، ممکن است صلاح سی و یک ساله همچنان در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی امسال فروخته شود و لیورپول باید چند تصمیم بزرگ بگیرد. خوزه انریکه در این باره گفت: "صلاح دیگر آن بازیکن 3 سال گذشته نیست. اگر من مدیر لیورپول بودم و پیشنهاد 100 میلیون پوندی برای صلاح می آمد، قطعاً آن را بررسی می کردم. انتقال صلاح به عربستان، می توانست پول زیادی برای لیورپول به همراه داشته باشد. ممکن است هواداران لیورپول با نظر من موافق نباشند، چون عاشق صلاح هستند، اما بعضی وقت ها شما باید بدانید که چه زمانی به بازیکن اجازه رفتن بدهید. اگر صلاح به عربستان می رفت، حتی ستاره بزرگ تری از رونالدو در آن کشور می شد."

4416