صحبت های جنجالی حجت کریمی: اگر درباره بیرانوند حرف بزنم، باید با چادر بین هواداران پرسپولیس حاضر شود!

صحبت های جنجالی حجت کریمی: اگر درباره بیرانوند حرف بزنم، باید با چادر بین هواداران پرسپولیس حاضر شود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درخصوص ماجرای قرارداد با دروازه‌بان پرسپولیس، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، حجت کریمی در خصوص ماجرای قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال، اظهار داشت: برای جلسه من در منزلی بودم که علیرضا بیرانوند هم آنجا بود. اگر میزبان اجازه بدهد خیلی از مطالب را خواهم گفت ولی به احترام او در مورد بیرانوند صحبت نمی‌کنم.

وی با اشاره به حرف‌های بیرانوند پیرامون پیشنهاد ۴۰ میلیارد تومان پول، سکه و درهم، عنوان کرد: بیرانوندگفته بود که سالی 40 میلیارد تومان و سکه و دلار توسط ما به او داده می شد که من به شدت تکذیب می کنم. مطمئنا توافق کرده بودیم اما این مبلغی نبود که گفته می شود. به احترام میزیان و حرمت سفره، حرف‌هایی که زده شد را نمی‌گویم. اگر میزبان اجازه بدهد، در آینده می‌گویم. اگر بخواهم آن حرف‌ها را عنوان کنم بیرانوند باید مقابل هواداران پرسپولیس چادر سرش کند!

مدیرعامل اسبق استقلال درخصوص اینکه آیا با بیرانوند توافق شده بود، اظهار داشت: بله تمام شده بود. اگر اینطور نیست چرا وقتی اعلام کردم، شبانه با پرسپولیس قرارداد بست؟ ساعت ۷ شب با ما قرار داشت اما ۸ شب با آن‌ها قرارداد بست. با ما توافق کرده بود اما سوال این است که چرا شب رفت و با پرسپولیس تمدید کرد؟

کریمی درمورد ماجرای قرارداد نکونام و اینکه بندی برای عدم همکاری با او وجود دارد، گفت: من نمی خواهم به قراردادهای آقای نکونام ورود کنم و درباره بندفسخ قرارداد ایشان حرفی نمی زنم. 

وی تصریح کرد: استقلال بیشترین ضربه را از قربانزاده خورد. تا الان سکوت کردم که تیم با آرامش کارش را ادامه بدهد. او اهدافی داشت و ما روبرویش ایستاده بودیم. یکسری افراد به باشگاه استقلال نفوذ کرده بودند که ما عذرشان را خواستیم از جمله سرپرست فعلی باشگاه، قربانزاده قرار بود این جایگاه را به عنوان پاداش کارهایی که در زمان آجورلو و فتح الله زاده کرده بود، به او بدهد. آجورلو یکبار او را پشت در نگه داشته بود که به او برخورده بود. ضربه‌ای که باشگاه استقلال خورد از قدیم و برنامه ۲ ساله بود.

کریمی ادامه داد: نفوذی که شده بود این بود که شبکه های اینترنشنال و بی بی سی وکاناهای فضای مجازی من را می زدند/ یک سری افراد بودند که به آنها وابسته بودند و به همین دلیل من را زدند. 

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص قرارداد قائدی و محبی، گفت: مبلغ قراردادشان بالا بود و می‌خواستند بروند. ان‌شاالله هلدینگ تصمیمات لازم را سریع بگیرد و بتواند آرامش هواداران را برقرار کند. تمام سرمایه استقلال این هواداران هستند.

کریمی در مورد وضعیت مدیریتی فعلی باشگاه استقلال عنوان کرد: من نظر ندهم بهتر است‌. نظراتم را قبلا گفته‌ام. امیدوارم افرادی که واقعا لایق هستند در این جایگاه قرار بگیرند.

2636