قابی از چهار کاپیتان رئال مادرید در صورت رفتن ناچو

قابی از چهار کاپیتان رئال مادرید در صورت رفتن ناچو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ناچو فرناندز در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد او پیش تر هم گفته بود که در پایان فصل جمع مادریدی ها را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، در این روز ها حرف و حدیث هایی پیرامون پیشنهاد الاتحاد عربستان به ناچو فرناندز به میان آمده است و به نظر می رسد که مقصد بعدی ناچو، تیم الاتحاد عربستان باشد. ناچو کاپیتان رئال مادرید بود و حالا با رفتن او کاپیتان های رئال مادرید تغییر خواهند کرد.

با رفتن ناچو فرناندز از رئال مادرید، لوکا مودریچ تبدیل به کاپیتان اصلی رئال مادرید می شود. مودریچ یک فصل دیگر می خواهد در رئال مادرید بماند. پس از مودریچ، دنی کارواخال کاپیتان رئال مادرید خواهد بود. به نظر می رسد که در بیشتر بازی ها هم دنی کارواخال بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد چرا که لوکا مودریچ یک بازیکن نیمکت نشین خواهد بود.

پس از دنی کارواخال هم کاپیتان سوم رئال مادرید، لوکاس وازکز خواهد بود. فدریکو والورده هم کاپیتان چهارم رئال مادرید می شود. والورده بازیکنی است که در آینده ای نه چندان دور می تواند تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید شود چرا که مودریچ، کارواخال و لوکاس وازکز در اواخر دوره حضور خود در رئال مادرید قرار دارند.

1471