دروازه بان تیم ملی روسیه به صورت رسمی به پاری سن ژرمن پیوست

دروازه بان تیم ملی روسیه به صورت رسمی به پاری سن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه اول تیم ملی روسیه به صورت رسمی به تیم قهرمان لیگ فرانسه پیوست.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان تیم کراسنودار روسیه با قراردادی رسمی راهی پاری سن ژرمن قهرمان فصل گذشته لیگ ۱ فرانسه شد. مطابق خبر فابریزیو رومانو مباشگاه کارسنودار روسیه از فروش سافونوف دروازه بان خود به تیم پاری سن ژرمن درآمد ۲۰ میلیون یورویی داشت و این دروازه‌بان ۲۵ ساله باشگاه کراسنودار و تیم ملی فوتبال روسیه در ماه جاری میلادی و به زودی در تمرینات تیم فرانسوی حاضر خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه‌ های معتبر باشگاه کراسنودار بابت فروش ماتوی سافونوف به پاری‌ سن‌ ژرمن با احتساب پاداش‌ها ۲۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت که رکورد این باشگاه روسی در رقم فروش یک بازیکن را خواهد شکست که پیش از این این رقم مربوط به فئودور اسمولوف مهاجم کراسنودار بود.

رسانه‌های ورزشی روسیه هم چندی پیش گزارش دادند که ماتوی سافونوف ۲۵ ساله در روزهای گذشته در تست‌های پزشکی تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژٰرمن فرانسه حضور یافته و امضای قرارداد این دروازه‌بان نیز پس از موفقیت در تست‌ های پزشکی تیم فرانسوی صورت گرفت.

این دروازه بان در فصول اخیر روزهای خوبی را در ترکیب تیم کراسنودار داشت و توانست به دروازه بان اول تیم ملی فوتبال روسیه که البته در چند سال گذشته محروم بوده تبدیل شده است.

۱۰۰۹