واکنش دمبله به پیوستن امباپه به رئال مادرید

واکنش دمبله به پیوستن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه با به پایان رسیدن فصل اخیر، تصمیم گرفت که پاری سن ژرمن را به عنوان یک بازیکن آزاد ترک کند و به این ترتیب راهی رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، امباپه پس از این که هفت سال رئال مادرید در تلاش بود تا او را به خدمت بگیرد، بالاخره راهی رئال مادرید شد. البته پیوستن به رئال مادرید رویای امباپه از دوران کودکی نیز بوده است.

عثمان دمبله هم‌تیمی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه درباره پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید گفت:" این که امباپه با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، من را شوکه نکرد. او در نوجوانی پوسترهایی از آن ها را در اتاقش داشت."

در واقع اشاره عثمان دمبله به عکس معروف کیلیان امباپه در اتاقش است که روی دیوار، پوستر هایی از کریستیانو رونالدو با لباس رئال مادرید دیده می شود.

در هر صورت کیلیان امباپه در حال حاضر روی رقابت های یورو 2024 تمرکز کرده است و می خواهد با تیم ملی فرانسه در این بازی ها به قهرمانی برسد. پس از این بازی ها قرار است که مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و به این ترتیب این بازیکن کار خود را به طور رسمی به عنوان بازیکن رئال مادرید شروع خواهد کرد.

1471