هواپیمایی قطر اسپانسر جدید کیت های تمرینی اینتر

هواپیمایی قطر اسپانسر جدید کیت های تمرینی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر با اسپانسر جدید برای فصل آینده به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت باشگاه اینتر با هواپیمایی قطر ایرویز برای فصل آینده به عنوان اسپانسر جدید این باشگاه به توافق رسید. این یک قرارداد با پاداش ۳ ساله و بیش از ۵ میلیون یورو در سال برای اسپانسر کیت های تمرینی باشگاه در فصل آینده است. قطر ایرویز مدت ها است تلاش می کند تا با پرداخت سالانه ۲۰ میلیون اسپانسر اصلی اینتر شود. البته این پیشنهاد آنچنان به مذاق نراتزوری خوش نیامده و آنها به دنبال بستن قراردادی ۳ ساله با مبلغی بهتر هستند و به همین در نهایت توافق شد تا این هواپیمایی اسپانسر کیت های تمرینی باشگاه قهرمان فصل گذشته سری آ باشد.

اما نکته عجیب تر اینجا است که دیجیتال بیتس، اسپانسر اسبق باشگاه اینتر بعد از ورشکستگی کاملا ناپدید شده و بدهی سنگین این کمپانی به تیم شهر میلان را هم پرداخت نکرده است! به تازگی دادگاه شهر میلان ۱۰۰ روز به پروسه شکایت اضافه کرد چرا که تمام آدرس‌ ها و راه‌های ارتباطی این کمپانی رمز ارز جعلی بوده و یا حداقل وجود خارجی نداشتند و به همین دلیل تحقیقات در این مورد کماکان ادامه دارد.

با قطعی شدن کسب اسکودتو برای اینتر ۱۲ میلیون یورو پاداش اسپانسر به علاوه ۵ از میلیون یورو برنامه‌های جدید بازاریابی و مبلغ ۱۰ میلیون یورو پاداش یوفا و ۲۳.۴ میلیون یورو پاداش سری‌ آ و حق پخش تلویزیونی به خزانه اینتر اضافه شده است.

۱۰۰۹