آلفونسو دیویس همچنان مردد بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

آلفونسو دیویس همچنان مردد بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آلفونسو دیویس کماکان بر سر ادامه همکاری با بایرن مونیخ و حضور در رئال مادرید مردد است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان گفتگوهایی درباره آینده آلفونسو دیویس در روزهای اخیر وجود داشت و نماینده این بازیکن، ندال هوسه، در روزهای اخیر در مونیخ بوده است. در مورد دیویس همه تصور می‌کردند او قرارداد جدیدی امضا می‌کند، زیرا پس از مذاکره مکس ابرل با هوسه، توافق جدیدی حاصل شد، اما هیئت مدیره بایرن مونیخ از اعداد این توافق راضی نبود و آنها اعتقاد داشتند که رقم توافق او خیلی گران قیمت است.

 در این مورد شنیده شده که بایرن مونیخ در مورد یک قرارداد چهار ساله صحبت می کنند که در مجموع ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این مبلغ شامل هزینه امضا برای مدیر برنامه های دیویس و شخص این بازیکن بود و مبلغ توافق ۱۵ میلیون یورو برای هر فصل بود بود که در حال حاضر برای هیئت مدیره بایرن مونیخ بالا تلقی شده است و به همین دلیل است که مدیر برنامه های او بدون توافق مونیخ را ترک کرد. بنابراین، اگر بایرن مونیخ راه حلی برای کم کردن این اعداد پیدا نکند، آلفونسو دیویس دوباره وارد پروسه حضور در رئال مادرید می شود.

رئال مادرید همچنان مشغول رصد وضعیت آلفونسو دیویس است و بسته به اینکه او پس از پیشنهاد جدید بایرن مونیخ چه تصمیمی بگیرد وارد پروسه خواهد شد.

۱۰۰۹