پیش‌بازی سپاهان -گل‌گهر؛ جنگ دو خارجی علیه ناکامی در فصل

پیش‌بازی سپاهان -گل‌گهر؛ جنگ دو خارجی علیه ناکامی در فصل

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان در صورت تداوم رکورد خود مقابل گل گهر، فینالیست خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، سپاهان در اصفهان میزبان گل‌گهر سیرجان است. دو تیم در لیگ برتر فصل گذشته دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم هر کدام یک پیروزی بود و باید دید دیدار سوم چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

نکته مهم درباره دو تیم اینکه، این مسابقه برای هر دو‌ سرمربی خارجی ضروری است. هم سپاهان و هم گل‌گهر با سرمربیان خارجی خود نتوانستند در لیگ برتر نتیجه مناسبی بگیرند و حالا ژوزه مورایس و مارینوس اوزونیدیس برای فرار از ناکامی در این فصل، چشم به مسابقه فردا و صعود به فینال دوخته‌اند.

سپاهان با قرارگیری در رتبه سوم جدول، سهمیه سطح دو آسیایی خود را قطعی کرده اما طلایی پوشان برای اینکه بتوانند سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان را کسب کنند، باید در جام حذفی قهرمان شوند و بر همین اساس انگیزه ویژه‌ای خواهند داشت.

شرایط جدولی گل‌گهر هم در پایان فصل قرارگیری در رتبه نهم جدول بود و به نظر سرنوشت این تیم در جام حذفی به سرنوشت کاری اوزونیدیس در آینده تاثیر مستقیمی داشته باشد.

دو تیم فقط یک بار در جام حذفی سابقه تقابل با یکدیگر را دارند که حدود ۱۰ سال گذشته و در مرحله یک چهارم بوده که گل‌گهر با یک گل در وقت های اضافه به برتری رسیده و صعود کرده است. با این حال تیم سیرجانی هیچ گاه سپاهان را در اصفهان نتوانسته شکست دهد و برای حضور در فینال باید این طلسم را بشکند.

نتیجه مرحله گذشته: سپاهان در اصفهان با یک گل از سد ملوان گذشت و گل‌گهر در سیرجان با پنج گل هوادار را در هم‌ کوبید و صعود کرد.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران

سپاهان - گل گهر سیرجان

شنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

1997