پیش‌بازی آلومینیوم - مس رفسنجان؛ تاخت و تاز محرم ختم به فینال می‌شود؟

پیش‌بازی آلومینیوم - مس رفسنجان؛ تاخت و تاز محرم ختم به فینال می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - محرم نویدکیا پس از حذف استقلال و تراکتور به دنبال صعود به فینال جام حذفی است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، آلومینیوم در اراک میزبان مس رفسنجان است. دو تیم در لیگ برتر فصل گذشته دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر دو بازی به نفع نارنجی‌ها به پایان رسید و باید دید مس می‌تواند با هت‌ تریک برابر ایرالکو به فینال جام حذفی برسد یا نه.

آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی فصل را در رتبه های میانی جدول به پایان رساند ولی این تیم با رسیدن به مرحله نیمه نهایی و با حذف پرسپولیس، قصد دارد ماموریت نیمه تمام گذشته خود را به سرانجام برساند و بتواند اولین قهرمانی تاریخ باشگاه خود را به دست بیاورد.

در سمت مقابل مس رفسنجان باوجود حواشی بسیاری که پیرامونش وجود دارد، با محرم نویدکیا نتایج مناسبی گرفته و نارنجی‌ها که با حذف استقلال و تراکتور به این مرحله رسیده‌اند، در صدد صعود به فینال هستند و باید دید نویدکیا می‌تواند این اتفاق را برای اولین بار در تاریخ باشگاه مس رفسنجان رقم بزند یا نه.

نکته آماری عجیب اینکه مجتبی حسینی در ۱۱ دیدار قبلی خود به عنوان سرمربی با مس رفسنجان، هیچ گاه برنده نبوده و حاصل عملکرد وی مقابل این تیم مسی کسب ۶ تساوی و تحمل ۵ شکست است و باید دید این بار شرایط برای وی مقابل نارنجی‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

هر دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با قرارگیری در رتبه های هفتم و دهم نتوانستند سهمیه آسیایی کسب کنند و از تیم های میانه جدولی بودند و قهرمانی در جام حذفی می‌تواند بهترین فرصت برای آن‌ها باشد که البته این امکان در صورت قهرمانی برای مس وجود ندارد چرا که این تیم نتوانسته مجوز حرفه‌ای‌گری خود را دریافت کند.

نتیجه مرحله گذشته: آلومینیوم در یزد با یک گل از سد چادرملو اردکان گذشت و مس رفسنجان در تبریز با همین نتیجه در وقت های اضافه، تراکتور را شکست داد.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان

شنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۰

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

1997