رسمی؛ مدافع باتجربه بروسیا دورتموند جدا شد

رسمی؛ مدافع باتجربه بروسیا دورتموند جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، متس هوملز، مدافع باسابقه این باشگاه، یک روز پس از ترک ادین ترزیچ، دورتموند را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای روز چهارشنبه، ۱۳ ژوئن بود که با استعفای رسمی ادین ترزیچ موافقت شد. عقیده بر آن بود که تنش او با متس هوملز علت اصلی جدایی این مربی موفق دورتموند بوده. اما امروز و تنها پس از یک روز از اعلام رسمی جدایی ادین ترزیچ، حال خبر جدایی متس هوملز هم از کمپ زنبورها به گوش می‌رسد.

متس هوملز، مدافع اسبق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در دومین دوره حضور خود در جمع مشکی و زردپوش‌ها، ۵ فصل با پیراهن دورتموند به میدان رفت و حاصل آن حدود ۲۰۰ بازی رسمی برای دورتموند بود. در آخرین سال حضور او در دورتموند، این باشگاه با عملکرد بسیار خوب در خط دفاعی، به فینال رقابت‌های سی ال رسید ولی حتی این عملکرد هم برای ماندن هوملز در دورتموند کافی نبود؛ زیرا مرد کهنه‌کار زنبورها حواشی بسیار زیادی در رختکن دورتموند به وجود آورد.

علت اصلی جدایی هوملز از دورتموند، این است که او علاوه بر مصاحبه علنی در مطبوعات، چند بازیکن دیگر در رختکن را مقابل ترزیچ قرار داد و این رفتار از سوی مدیران دورتموند کاملا عجیب جلوه کرد. در نهایت با اعلام رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند، هیچ پیشنهاد تمدیدی برای متس هوملز وجود نخواهد داشت و او محکوم به ترک دورتموند، پس از ۵ سال است.

بنا بر شواهد، مقصد احتمالی هوملز، لیگ حرفه‌ای عربستان نخواهد بود و او می‌خواهد در اروپا باقی بماند. میلان، فعلا تنها تیمی‌ست که اخبار او را دنبال خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود علاقه‌ها به او، پس از رقابت‌های یورو افزایش یابد.

1428