مدافع جوان لیل جانشین کاپیتان رئال مادرید می‌شود

مدافع جوان لیل جانشین کاپیتان رئال مادرید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل فرانسه، گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشینی ناچو فرناندز است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از رسانه اکیپ، الاتحاد عربستان در تلاش است تا ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید را در تابستان امسال جذب کند. خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال مادرید نیز گزارش داده است که الاتحاد می‌خواهد برای دو فصل مبلغ 40 میلیون یورو به ناچو فرناندز بپردازد. بی‌شک هیچ باشگاهی در فوتبال اروپا قادر نیست چنین هزینه‌ای را برای ناچو فرناندز خرج کند و این یک فرصت اقتصادی فوق‌العاده برای او به حساب می‌آید.

همچنین صحبتی مبنی بر مذاکره او و مدیران رئال مادرید برای تمدید قرارداد منتشر نشده و در حال حاضر او به خروج از رئال مادرید نزدیک‌تر است تا ماندن در آن. حالا مدیران رئال مادرید در اندیشه جذب مدافعی به‌عنوان جانشین او هستند. از طرفی، گفته می‌شود که اگر پیشنهاد خوبی برای ادر میلیتائو ارائه شود، او هم به فروش خواهد رسید و این مسئله ضرورت خرید یک مدافع جدید را پررنگ‌تر می‌کند.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، با جدایی ناچو فرناندز، لنی یورو جذب می‌شود. سران رئال مادرید او را جانشین مناسبی برای ناچو می‎‌بینند. لنی یورو آماده انتقال به رئال مادرید است و گفته می‌شود پیشنهادهای پاری سن ژرمن و منچستریونایتد را رد کرده و منتظر است تا رئال مادرید برای خریدش اقدام کند.

انتظار می‌رود که مبلغ انتقال لنی یورو به رئال مادرید 30 میلیون یورو باشد. همچنین قرار است 20 میلیون متغیرات در قرارداد دو باشگاه گنجانده شود. 

1428