شکوری: ظاهر افراد برای ثبت‌نام در کلاس مربیگری A بررسی شد!

شکوری: ظاهر افراد برای ثبت‌نام در کلاس مربیگری A بررسی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت که این کمیته برای انتخاب افرادی که در کلاس‌های مربیگری A آسیا شرکت می‌کنند، به ظاهر افراد هم توجه کرده است.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا اظهار داشت: 24 نفر در 24 روز فعالیت می‌کنند تا در آینده به فوتبال و حوزه مربیگری کمک کنند. این نفرات از بین 50 فردی انتخاب شده‌اند که ثبت‌نام کرده‌اند و با آنها مصاحبه شده است. حضور در تیم‌های ملی و در تیم‌های بزرگ یک شاخصه بوده که تنها شاخصه نیست. باید فرهنگ جامعه را هم در نظر داشته باشیم و حتی ظاهر افراد بررسی شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مربیگری در اهواز و قزوین هم برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این کلاس‌ها بسیار سخت است و نام همه این نفرات باید در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت شود. کسانی که در AFC ثبت‌نام نشده‌اند، در این کلاس‌ها شرکت نکنند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که در ابتدای لیگ بیست‌وسوم به‌عنوان قائم مقام باشگاه پیکان فعالیت می‌کرد، در مورد سقوط خودروسازان به لیگ دسته اول فوتبال گفت: پیکان باشگاهی ریشه‌دار است. در فصل اولی که در این باشگاه حضور داشتم، به رتبه یازدهم رسیدیم و در آذر ماه 1402 از پیکان جدا شدم. زیاد اطلاع ندارم چه اتفاقی افتاده است. همان زمان احساس خطر کرده بودم و شرایط سختی بر باشگاه حاکم بود.

شکوری با اشاره به وضعیت مالی باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: کارخانه ایران‌خودرو بودجه‌ای 50 تا 55 میلیارد تومان برای پیکان در نظر گرفت و این تیم از لحاظ بودجه، آخرین تیم جدول بود. چند بار اعلام کردم با این بودجه، احتمال سقوط پیکان زیاد است. در مقطعی حس کردم نمی‌توان به باشگاه کمک کرد و جدا شدم. باشگاه‌هایی که بودجه بیشتر و تماشاگر دارند، می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند.

۹۰۹۸