شجاعی: امیدوارم عاملان فساد زودتر شناسایی شوند

شجاعی: امیدوارم عاملان فساد زودتر شناسایی شوند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر عاملان فساد در فوتبال ایران شناسایی شوند.

به گزارش فوتبالی، مسعود شجاعی در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه A در مورد نتایج نه چندان خوب هوادار در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: به‌ خاطر بی‌انگیزگی بود. یکسری پارامترها مثل هوادار و مسائل مالی را نداشتیم. مشکلات مالی عدیده داشتیم و به این اتفاقات دامن زد. من در فوتبالم هیچ وقت با این مشکل روبه‌رو نشده بودم که یک تیم این همه بی‌انگیزه شود. سعی کردم تا جایی که عقلم برسد کار کنم، ولی نشد.

وی در مورد ابعاد تازه از پرونده فساد در فوتبال ایران تأکید کرد: به شخصه از این داستان خوشحالم و امیدوارم ادامه داشته باشد. شعارم فوتبال پاک است و سعی کرده‌ام به اندازه خودم به فوتبال پاک کمک کنم. فوتبال پدیده بزرگی است که باعث خوشحالی مردم می‌شود. وقتی چنین مسائلی دخیل می‌شود از جذابیتش کاسته می‌شود و برای نسل‌های جدید الگوی بدی می‌شد. امیدوارم سفت و سخت پیگیری شود و عاملانش مشخص شود. هر چند فوتبال کاملاً پاک نمی‌شود، اما شروع خوبی بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار راجع به وضعیت همکاری‌اش با هوادار برای فصل آینده خاطر نشان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و قرار است هفته آینده با باشگاه هوادار مذاکره کنیم. فرقی نمی‌کند کجا مربیگری کنم و هر جایی که ایده‌آل بوده و زیر ساخت داشته باشد، کار می‌کنم. نمی‌توانم بگویم از سال گذشته راضی بودم، ولی برای شروع بد نبود. مطمئناً ایده‌آل من نبود، اما تجربه‌ای شد. اتفاقی که افتاد اولین بار بود با آن مواجه می‌شدم.

شجاعی درباره توقعش از رئیس جمهور آینده کشور گفت: درست کردن زیرساخت‌های فوتبال. بزرگ‌ترین مشکل سخت‌افزار است و مشکلات زیادی داریم و از کشورهای پیشرفته در آسیا خیلی عقب هستیم. امیدوارم طبق صحبت‌های مهدی تاج زیرساخت‌ها، زمین‌ها، امکانات ریکاوری و ... زودتر ساخته شود.

۹۰۹۸