میلان علاقه‌مند به جذب هافبک دفاعی فاینورد

میلان علاقه‌مند به جذب هافبک دفاعی فاینورد

 پایگاه خبری فوتبالی- تیم آث میلان برای تقویت خط هافبک خود علاقه‌مند به جذب متس ویفر هافبک دفاعی هلندی تیم فاینورد است.

 به گزارش فوتبالی، روز گذشته بالاخره تکلیف نیمکت روسونری در فصل آینده مشخص شد و مائولو فونسکا پرتغالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت. این سرمربی قصد دارد نقاط ضعف روسونری در فصل گذشته را تقویت کند و با تیمی قدرتمند راهی سری آ و لیگ قهرمانان اروپا شود.

 هدف اول آث میلان تقویت خط حمله و خرید یک مهاجم نوک که جایگزین اولیویه ژیرو شود، است. جاشوا زیرکزی جدی ترین گزینه روسونری است. اما در پست هافبک مرکزی و دفاعی نیز آن‌ها به دنبال بازیکن می‌گردند. متس ویفر هافبک ۲۴ ساله هلندی فاینورد گزینه‌ مورد علاقه فونسکا در این پست است.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که آث میلان مذاکرات با فاینورد را آغاز کرده و برای جذب متس ویفر دست به کار شده است. میلان، فاینورد و ایجنت متس ویفر در حال حاضر در حال کار و بررسی برای این معامله احتمالی هستند. انتظار می‌رود تیم فاینورد برای فروش هافبک دفاعی خود حدود ۲۵ میلیون یورو از روسونری درخواست کنند. احتمال جدایی ویفر پس از اینکه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با فاینورد به بن بست رسید زیاد است.

 متس ویفر که تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی حدود ۶۰۰ هزار یورو به فاینورد پیوست در طول این دو فصل عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشته است. پیش از این خبری مبنی بر علاقه لیورپول و بارسلونا به جذب این هافبک هم منتشر شده بود اما در حال حاضر فقط میلان برای جذب این هافبک اقدام کرده است.

۱۴۲۸