پاستورلو: طارمی دوست داشتنی است و زود در اینتر جا می‌افتد

پاستورلو: طارمی دوست داشتنی است و زود در اینتر جا می‌افتد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه سرشناس ایتالیایی از مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو پاستورلو که اخیراً عکسی از خود و مهدی طارمی در شهر میلان منتشر کرد که نشان می‌داد مهاجم تیم ملی کشورمان برای نهایی کردن فرایند پیوستنش به اینتر به کشور ایتالیا سفر کرده است؛ از مهاجم چند فصل اخیر پورتو تمجید کرد. طارمی 31 ساله پس از چهار سال حضور موفق در پورتو به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری خواهد پیوست. طرفین از ماه‌ها پیش با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و طارمی با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به اینتر خواهد پیوست و گفته می‌شود دستمزدش هم 3.5 میلیون یورو در سال خواهد بود.

فدریکو پاستورلو در خصوص خرید جدید اینتری‌ها گفت: طارمی بی‌صبرانه منتظر شروع کارش در اینتر است. او ماه‌ها پیش انتخاب خود را انجام داد. طارمی یکی از موکلین من نیست، من فقط به عنوان واسطه، انتقال او را تسهیل کردم اما با مهدی وقت گذراندم و باید بگویم او پسری دوست‌داشتنی است. طارمی در اینتر خیلی خوب جا خواهد افتاد و مطمئن هستم که هواداران از داشتن او بسیار خوشحال خواهند بود.

طارمی که فصل اخیر در 35 بازی برای پورتو به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت، در مجموع در 182 بازی برای پورتو به میدان رفت و آمار 91 گل‌زده و 56 پاس‌گل را از خود به ثبت رساند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این مدت به پورتو برای کسب هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و سه قهرمانی در جام حذفی پرتغال کمک کرد.

9098