عکس؛ آخرین تمرین یاران رونالدو پیش از مستقر شدن در آلمان

عکس؛ آخرین تمرین یاران رونالدو پیش از مستقر شدن در آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به همراه هم‌تیمی هایش در تیم ملی پرتغال آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رفتن به کشور آلمان برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال برای رقابت های یورو 2024 راهی کشور آلمان شده است اما آن ها پیش از سفر به این کشور، آخرین جلسه تمرینی خود را در کشور پرتغال برگزار کردند. کریستیانو رونالدو در این جلسه تمرینی روحیه بسیار بالایی داشت و با چهره ای خندان در این تمرینات حاضر شده بود.

رونالدو در سن 39 سالگی می خواهد برای ششمین بار در دوران حرفه ای خود حضور در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه کند و انگیزه بالایی برای این بازی ها دارد. ممکن است که این تورنمنت، آخرین تورنمنت ملی کریس رونالدو باشد و همین قضیه به او انگیزه ویژه ای می دهد که با جدیت بیشتری در این رقابت ها حضور پیدا کند.

از تیم ملی پرتغال به عنوان یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در یورو 2024 اسم برده می شود. البته تیم هایی مثل انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا هم دیگر مدعی ها هستند. این رقابت ها، اولین چالش بزرگ برای روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال است و باید دید که به چه شکل تیمش در این بازی ها عمل می کند.

1471