بازیکنی که سه جام ملی پیاپی و سه چمپیونزلیگ پیاپی به دست آورد

بازیکنی که سه جام ملی پیاپی و سه چمپیونزلیگ پیاپی به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس بازیکنی است که در سال های اوج دوران حرفه ای خود افتخارات زیادی به دست آورده است و رکورد هایی دارد که تکرار کردن آن ها به هیچ عنوان کار ساده و آسانی نیست.

به گزارش فوتبالی ، به عنوان مثال یکی از رکورد های ویژه سرخیو راموس این است که توانسته است سه جام ملی پیاپی و سه قهرمانی چمپیونزلیگ پیاپی به دست بیاورد.

سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا توانست در سال 2008 میلادی قهرمان رقابت های جام ملت های اروپا شود. در سال 2010 راموس با تیم ملی اسپانیا فاتح جام جهانی آفریقای جنوبی شد. در سال 2012 میلادی هم سرخیو راموس به همراه تیم ملی اسپانیا بار دیگر توانست فاتح رقابت های جام ملت های اروپا شود.

در لیگ قهرمانان اروپا هم سرخیو راموس بین سال های 2016 تا 2018 سه بار پیاپی توانست به قهرمانی برسد. در حقیقت رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان سه بار پشت سر هم در سال های 2016، 2017 و 2018 توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و سرخیو راموس هم در آن تیم یک نقش کلیدی داشت و موفق شد جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان رئال مادرید بالای سر ببرد.

تیم ملی اسپانیا در این روز ها مثل سال های 2008 تا 2012 در دوران اوج نیست اما همچنان یکی از مدعی های قهرمانی یورو 2024 به حساب می آید.

1471