ملی‌پوش پرتغالی لیگ عربستان را بهتر از لیگ پرتغال می‌داند

ملی‌پوش پرتغالی لیگ عربستان را بهتر از لیگ پرتغال می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان در یکی دو سال اخیر تغییرات قابل توجهی داشته است و ستاره های مطرحی به این لیگ رفته اند و به این ترتیب لیگ حرفه ای عربستان سعودی هم برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو مشهور ترین ستاره ای است که در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی حضور دارد و در تیم النصر عربستان بازی می کند. اوتاویو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر عربستان که در تیم ملی پرتغال هم حضور دارد، معتقد است که لیگ عربستان از لیگ پرتغال به طور کلی بهتر است.

اوتاویو در این باره گفت:" لیگ عربستان به شکلی است که رقابت در آن سخت تر از لیگ پرتغال است. لیگ عربستان از لیگ پرتغال رقابتی‌تر است."

اوتاویو که لیگ عربستان را بهتر از لیگ پرتغال می داند، سابقه حضور در تیم پورتو را هم داشته است و به این ترتیب در لیگ پرتغال هم بازی کرده است. لیگ عربستان در تابستان پیش رو هم قرار است ستاره های مختلفی را از فوتبال اروپا جذب کند و به این ترتیب خودش را تقویت خواهد کرد.

اوتاویو و رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارند و باید دید که چه عملکردی در رقابت های یورو 2024 خواهند داشت.

1471