مدافع بایرلورکوزن در لیست خرید پاری سن ژرمن

مدافع بایرلورکوزن در لیست خرید پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اهل بورکینافاسو باشگاه بایرلورکوزن مدنظر تیم قهرمان لیگ فرانسه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جذب ادموند تاپسوبا مدافع اهل بورکینافاسو باشگاه بایرلورکوزن برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده خواهد بود. باشگاه فرانسوی در حال حاضر لوکاس برالدو، پرسنل کیمپیمبه، لوکاس هرناندز، میلان اشکرینیار و چند بازیکن دیگر مانند دانیلو پریرا را در خط دفاعی در اختیار دارد اما لوییز انریکه برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده به دنبال بازیکنان جدید است. ادموند تاپسوبا یکی از گزینه هایی است که سران باشگاه پاری سن ژرمن برای تقویت خط دفاعی خود مورد بررسی قرار داده اند و ممکن است برای جذب او با تیم آلمانی بایرلورکوزن قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا وارد مذاکره شوند.

در این مورد گفته شده مدیر برنامه های این بازیکن مهم خط دفاعی تیم ژابی آلونسو برای انتقال مدافع او به تیم شهر پاریس فشار می آورد و به این امر اصرار دارد اما با توجه به قرارداد این ستاره آفریقایی با تیم بایرلورکوزن انتقال او مشروط به توافق دو تیم خواهد بود.

چلسی به دنبال خرید یک مدافع میانی جدید است زیرا تصمیم به فروش تروره چالوبا در تابستان گرفته است و به این ترتیب باشگاه چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فرصت های موجود نگاه خواهد کرد که یکی از بازیکنانی که مدنظر است ادموند تاپسوبا است.

۱۰۰۹