مدافع باتجربه بروسیا دورتموند هم از این تیم جدا می‌شود

مدافع باتجربه بروسیا دورتموند هم از این تیم جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- تنها چند ساعت پس از اعلام رسمی خبر استعفای ادین ترزیچ، سرمربی موفق ۴۱ ساله‌ی بوروسیا دورتموند، گفته می‌شود که متس هوملز، از عوامل اصلی جدایی ترزیچ نیز به زودی دورتموند را ترک می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در جلسه صبح چهارشنبه، ۱۳ ژوئن، ادین ترزیچ درخواست رسمی استعفای خود را ارائه داد، و از سوی هیئت مدیره نیز با آن موافقت به عمل آمد‌. در رسانه‌های نزدیک به رختکن دورتموند، علت اصلی جدایی ترزیچ را تنش بیش از حد او با متس هوملز، مطرح کرده‌اند. تنشی که از چند هفته پیش از پایان فصل بوندسلیگا شروع، و حتی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه داشت و سرانجام آن، کناره‌گیری ادین ترزیچ از سمت خود بود.

پس از شنیدن خبر استعفای ترزیچ، انتظار می‌رفت متس هوملز برنده این دوئل باشد؛ اما باشگاه دورتموند اعلام کرد که پیشنهاد تمدیدی برای سال آینده روی میز هوملز نخواهد بود و مدافع کهنه‌کار آلمانی، باید جمع زنبورها را ترک کند. مدیران تیم، علت این کار را «قابل‌ قبول نبودن رفتار هوملز و اعلام مخالفت و اعتراض علنی با سرمربی باشگاه» می‌دانند و معتقدند هیچ بازیکنی، اجازه ندارد برای سرمربی مشکلی به وجود آورد؛ درست مانند مارکو رویس، که هرگز ناراحتی خود از ادین ترزیچ را هرگز آشکارا بیان نکرد. بدین ترتیب باید انتظار داشت متس هوملز هم قربانی تنش خود و ترزیچ شود تا در یک روز، هم ادین ترزیچ و هم متس هوملز، که هر دو بسیار بین هواداران پرشور زنبورها تحسین می‌شدند، از این باشگاه جدا شوند.

باید دید در ساعات آتی چه اتفاقاتی برای زردومشکی‌های دره روهر می‌افتد؟

1428