پشیمانی آرسن ونگر از نخریدن ستاره رئال مادرید

پشیمانی آرسن ونگر از نخریدن ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر اسطوره و سرمربی سابق آرسنال اعتراف کرد از اینکه نتوانسته کیلیان امباپه را به انگلیس بیاورد، سخت پشیمان است.

به گزارش فوتبالی، امباپه در زمان حضورش در موناکو، توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد که یکی از باشگاه ها، آرسنال بود و ونگر شخصاً به دیدار امباپه و پدر و مادرش رفت، اما در نهایت این وینگر سرعتی با رقم 180 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست. حالا بعد از گذشت 7 سال از آن اتفاق، امباپه از پی اس جی جدا شده و در حال انتقال به رئال مادرید است.

آرسن نگر سرمربی سابق آرسنال به TF1 گفت: "وقتی عکس امباپه را دیدم که در کودکی پیراهن آرسنال را برتن کرده، ناراحت می شوم. من حتی به خانه پدر و مادرش نیز رفتم و تلاش کردم آن ها را قانع کنم. در آن لحظه، امباپه کمی خجالتی بود و مردم در حال گرفتن اولین امضاها از امباپه بودند. در ابتدا وقتی وارد فوتبال حرفه ای می شوید، فشار زیادی روی شما نیست و والدینش توانستند با حفظ کردن امباپه در فرانسه، فشار را از روی فرزند خود بردارند. امباپه در فرانسه، خیلی راحت تر از آرسنال، لیورپول و رئال مادرید بود. می توانیم بگوییم والدینش در آن زمان، تصمیم خوبی برای کیلیان گرفتند."

4416