اولین صحبت‌های بازیکن ژاپنی پس از انتقال به بایرن مونیخ

اولین صحبت‌های بازیکن ژاپنی پس از انتقال به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ رسما انتقال هیروکی ایتو از اشتوتگارت را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 25 ساله تیم ملی ژوئن تا 30 ژوئن 2028 با بایرن مونیخ قرارداد بست. باواریایی ها بند فسخ 30 میلیونی این بازیکن را فعال کردند و او را از اشتوتگارت خریدند. 

مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این باره گفت :" خوشحال هستیم که هیروکی ایتو را برای بایرن مونیخ به خدمت گرفتیم. به دنبال جذب بازیکنان گرسنه ای هستیم که انرژی تازه ای را به ما منتقل کنند و هیروکی همه چیزهایی که ما می خواستیم را داشت. بازیکنی است که چالش ها را در آغوش می کشد، بر آنها غلبه می کند و مسیر خود را در بازی پیدا می کند. به نسبت بازیکنی 25 ساله، تجربه بسیار بالایی دارد و می تواند فشار را چه در منطقه بقا و چه در لیگ قهرمانان اروپا تحمل کند. او حقیقتا ما را تقویت خواهد کرد."

خود این بازیکن هم در مورد انتقالش گفت:" باعث افتخارم است که بتوانم در یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی کنم. بایرن مونیخ نام بزرگی در ژاپن است. همیشه همه تلاشم را برای اشتوتگارت داشتم و از این باشگاه ممنون هستم. حالا به چالش جدیدم در مونیخ نگاه می کنم و می خواهم نقش خود را در بایرن برای کسب جامها ایفا کنم. زمانش رسیده بود تا گامی جدید را بردارم و بایرن مونیخ برای من گامی جدید برای دستیابی به این هدف است." 

ایتو فوتبالش را در باشگاه جوبیلو ایواتا در ژاپن آغاز کرد و پس از 60 بازی در لیگ ژاپن در سال 2022 راهی اشتوتگارت شد. او در 97 بازی برای این تیم دو گل زد. او اولین بازی ملی خود را در ژوئن 2022 داشت و 19 بازی ملی در کارنامه اش داشته که یک گل به ثمر رسانده است.

4125