واکنش علی علیزاده به سوال گزارشگران و خبرنگاران درباره پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان؛ زشت است دنبال من راه می‌افتید!

واکنش علی علیزاده به سوال گزارشگران و خبرنگاران درباره پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان؛ زشت است دنبال من راه می‌افتید!

پایگاه خبری فوتبالی- سه نفر از مسئولان سابق و فعلی مرتبط با ماجرای باشگاه باشگاه مس رفسنجان دیروز در جلسه کمیته اخلاق شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، از چند روز قبل اعلام شده بود که چند نفر از مسئولان سابق و فعلی باشگاه مس رفسنجان برای توضیح درباره پرونده فساد در این باشگاه روز 23 خرداد باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بروند. 4 نفر به این جلسه دعوت شده بودند که دیروز 3 نفر در جلسه حاضر شدند اما ظاهرا محمد ربیعی که یکی از احضارشده‌ها بود اصلا به جلسه نرفت.

یکی از نفرات که به این جلسه رفت علی علیزاده معاون سابق این باشگاه بود. علیزاده که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد  و با پرتاب‌های بلند اوت معروف شده بود دیروز به جلسه رفت و در پایان جلسه هنگام خروج از ساختمان با خبرنگاران مواجه شد.

او قصد داشت محل را سریعا و بدون این که با خبرنگاران حرف بزند ترک کند اما خبرنگاران برای لحظاتی به دنبال علیزاده رفتند تا شاید بتوانند برای لحظاتی هم که شده با او حرف بزنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

اما علیزاده در پاسخ به این سوال که در جلسه چه گذشت تنها یک جمله گفت: «باید شفاف سازی می‌کردیم که این کار را کردیم.» خبرنگاران که این پاسخ را کافی نمی‌دانستند از روند پیگیری پرونده در مراجع قضایی پرسیدند.

علیزاده که مشخص بود اصلا تمایلی به صحبت کردن با خبرنگاران ندارد از پیگیری و سماجت آنها ناراحت شد و گفت: «خواهش می‌کنم! زشت است که شما دنبال من راه می‌افتید.» بلافاصله هم بعد از گفتن این جملات سوار اتومبیلش شد و رفت.

علی علیزاده معاون سابق باشگاه مس رفسنجان، پیش از پایان سال ۱۴۰۲ به خاطر این پرونده مدتی در بازداشت بود و البته در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است تا به پرونده اش رسیدگی شود.

1359