مجتبی حسینی و تیمش؛ استاد کامبک‌های نیمه کاره!

مجتبی حسینی و تیمش؛ استاد کامبک‌های نیمه کاره!

پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم اراک توانست با قرارگیری در رتبه هفتم جدول، لیگ بیست و سوم را به پایان برساند. 

به گزارش فوتبالی، اراکی‌ها در فصلی که گذشت، توانستند 39 امتیاز در لیگ برتر دشت کنند و به واسطه کسر 3 امتیاز انضباطی از شمس آذر، بالاتر از این تیم، با قرارگیری در رتبه هفتم به کار خود پایان دهند. 

آلومینیوم اما جزو تیمهایی بود که باخت‌های بیشتری در مقایسه با بردهایش داشت. آن‌ها در مجموع 30 مسابقه در لیگ بیست و سوم موفق به ثبت 10 برد، 9 مساوی و 11 باخت شدند. در آمار آن‌ها، 6 بازی از 10 بردشان نیز با یک زدن تنها یک گل به دست آمده است. گل‌هایی که اکثرشان نیز در دقایق خاص به ثمر رسیده است. 

آلومینیوم در بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم با گلزنی در دقیقه 81 به پیروزی رسید؛ در مقابل نساجی در هفته ششم با گل دقیقه 3 به سه امتیاز رسید؛ در مقابل سپاهان در هفته چهاردهم هم در دقیقه 80 موفق به زدن تک گل بازی شدند؛ هفته شانزدهم و در مصاف با پرسپولیس در دقیقه 75 تنها گل بازی را وارد دروازه بیرانوند کردند؛ بازی در مقابل نساجی در هفته بیست و یک را نیز با گلزنی در دقیقه 44 پیروز شدند و در نهایت نیز در بازی مقابل پیکان در هفته بیست و ششم، با گلزنی در دقیقه 82 به سه امتیاز رسیدند. 

از این 18 امتیاز که با بردهای اقتصادی به دست آمد 9 امتیاز با گل‌های دقیقه 80 به بعد وارد اندوخته اراکی‌ها شد یعنی چیزی نزدیک به 23 درصد از کل امتیازات این فصل آن‌ها با گل دقایق آخری به دست آمده است.  

آن‌ها همچنین در طول لیگ بیست و سوم، 6 بار به بازی برگشتند اما نتوانستند به 3 امتیاز برسند و تنها به یک امتیاز بسنده کردند. آلومینیوم در مقابل پیکان در هفته یازدهم، در مصاف با ذوب آهن در هفته نهم، در بازی با هوادار در هفته هجدهم، در مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم، در مصاف با فولاد در هفته بیست و پنجم و در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم، ابتدا یک بر صفر از حریف عقب افتاد اما در ادامه کامبک زد و بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت به یک امتیاز بازی رسیده باشد.  

سید مجتبی حسینی و شاگردانش، 24 امتیاز لیگی که گذشت را در نهایت یا از طریق برد اقتصادی یا از طریق کامبک‌های منجر به تساوی کسب کردند. آماری که نشان می‌دهد 61 درصد از امتیازات فصل آن‌ها از همین دو طریق به دست آمده است.

7899